Olisinko liian tyly, jos laittaisin eksälle tällaisen viestin?
"tästä lähtien kysele lapsen kuulumiset sit sillon ku nähään".
olen totaalisen kyllästynyt mieheen, petti ja jätti aivan yllättäen kun vauva oli 2 kk, sen jälkeen olen käynyt lähellä itsaria ja nyt olen "kuivilla".
tympii ihan kauheasti miehen kuviot ja sen elämä, yleensäkin koko mies.
en haluaisi olla missään tekemisissä ellei lasta olisi ja mulle olisi ihan ok, jos oltais tekemisissä vaan vienti- ja hakutilanteessa.
en halua tietää yhtään mitä tekevät viikonloppuisin, nyt tiedän, että miehen nykyinen joutuu hoitamaan lapsen.
mies yrittää olla kaveria ja vonkaa välillä jopa seksiä... ja vieläkin muistan kun se sano erotessamme hymyillen "no, nyt mä pääsen festareille ja lapsen kasvattaa joku muu".
en jaksa uskoa, että mies olisi aidosti kiinnostunut lapsestaan. tosin äsken soittaessaa tuumasi, että "ei hänellä muuta sanottavaa mulle ole kuin että kysyn vaan miten lapsella meni hoidossa"... mies kun on olevinaan niin hauska ja huumorintajuinen!
Kommentit (6)
Niin ei todellakaan tarvitse olla enää tekemisissä
kun se rikkoi ydinperheen ja laitto mut sellasen helvetin läpi. nyt vaan tuntuu, että en haluaisi olla tuollaisen ihmisen kaveri.
toki lapsen asiat sovitaan asiallisesti (siis minä joustan ja hän sanelee), mutta ne voi sopia aina isäviikonloppua edeltävänä päivänä. ja tottakai jos jotain vakavampaa sattuu, niin kertoisin.
mut siis kerrankin tuntuu, että osaan olla tarpeeksi itsekäs, että asetan rajan tähän! :)
ja laitoin tällaisen viestin: "hei, mua ei kauheesti huvita pitää yhteyttä, saathan sä tietää kuulumiset sittenkin kun joudutaan näkemään".
ei niin tyly :)
ap
kun se rikkoi ydinperheen ja laitto mut sellasen helvetin läpi. nyt vaan tuntuu, että en haluaisi olla tuollaisen ihmisen kaveri.
toki lapsen asiat sovitaan asiallisesti (siis minä joustan ja hän sanelee), mutta ne voi sopia aina isäviikonloppua edeltävänä päivänä. ja tottakai jos jotain vakavampaa sattuu, niin kertoisin.
mut siis kerrankin tuntuu, että osaan olla tarpeeksi itsekäs, että asetan rajan tähän! :)
ja laitoin tällaisen viestin: "hei, mua ei kauheesti huvita pitää yhteyttä, saathan sä tietää kuulumiset sittenkin kun joudutaan näkemään".
ei niin tyly :)ap
tollasille ällötysmiehille. Ite en vastais puheluihin/viesteihin yhtään mitään. Huh ihan puistattaa noi kuvotukset. Mun exä ajatteli, et erotaan kun lapsi oli vauva niin hänen ei tarvi katella sitä huuto/kakka-rumbaa ja saa huorata mielin määrin ja voi sitä äijänkuvatusta kun tuli ihan kiukkuraivo, kun löysinkin ihanan uuden miehen, joka viihtyi myös vauvan kanssa. Exä loukkaantui niin verisesti, ettei sitä edes huvita nähdä lasta ja meillähän ei sitä paskaa edes paljon muistella.
Tsemppiä sulle ap!
tollasille ällötysmiehille. Ite en vastais puheluihin/viesteihin yhtään mitään. Huh ihan puistattaa noi kuvotukset. Mun exä ajatteli, et erotaan kun lapsi oli vauva niin hänen ei tarvi katella sitä huuto/kakka-rumbaa ja saa huorata mielin määrin ja voi sitä äijänkuvatusta kun tuli ihan kiukkuraivo, kun löysinkin ihanan uuden miehen, joka viihtyi myös vauvan kanssa. Exä loukkaantui niin verisesti, ettei sitä edes huvita nähdä lasta ja meillähän ei sitä paskaa edes paljon muistella.
Tsemppiä sulle ap!
Miksi sun putäisi kirjoittaa sille yhtään mitään? Anna tosiaan olla ja näette vain silloin vienti ja hakutilanteessa, siinä se.
Keskity omaan elämääsi ja omaan hyvinvointiisi