Loukkaannuinko ystävälleni aiheetta?
Olemme olleet mieheni kanssa eron partaalla, melkein jo erottiin, mutta päätettiin kuitenkin jatkaa. olen ystäväni kanssa puinut tätä asiaa paljon.
No, nyt mieheni on tuolla parhaillaan käynnissä olevassa Suomi-Moldova-pelissä ja toki säikähdin kun luin otsikot että siellä on joku mellakka ja laitoin säikähtäneen viestin asiasta ystävälleni.
Ystävältä tuli viesti että "nytkö sen tärkeys olisi selvinnyt jos oliskin jotain sattunut"
On se sentään mun lasten isä, enkä mä sille mitään pahaa toivo, omista tunteistani en kyllä ole ollut pitkiin aikoihin varma, mutta kyllä tommoinen kommentti loukkaa! Mutta loukkaannuinko kuitenkin turhasta?
Kommentit (10)
herkkänahkainen, mutta en vissiin ainakaan ainut sitten.
katsoin parhaaksi jättää vastaamatta ollenkaan
ap
Ystävällä taitaa olla mitta täynnä teidän erotaan-ei-erotakaan-kuvioita. Sinuna katsoisin peiliin.
liikaa. Jotenkin kuvittelin että sitä se ystävyys on. Ja kyllähän ystäväkin välillä kyseli että missä mennään.
On sillä omiakin murheita ollut, joita olen kiltisti kuunnellut.
Mutta kyllä on pakko myöntää että tommonen kommentti satuttaa :(
ap
parjannut. Tiedostan että ongelma johtuu vain ja ainoastaan itsestäni. Joo-o, katson peiliin ja pidän tästedes ongelmani sisälläni.
ap
Pisteet kotiin. Nyt vaan tosiaan katsot peiliin että mitä on tullut puhuttua.
haukut miestä pari viikkoa, en halua enää ikinä nähdä silmissäni ja sitten taas voi kun on ihanaa pusi, pusi.
Ensin kysyt täällä ja kun kaikki ei anna haluamaasi vastausta, alat kuin pikkulapsi kiukutella. Et taida kestää minkäänlaista kritiikkiä ja sinua pitäisi myötäillä ja ymmärtää loputtomasti?
kommentoijatkaan kovin kummoisilta ystäviltä vaikuta.
ap
mieleen, että olet tainnut avautua AIKA perusteellisesti...
Minäkin saattaisin laittaa jotain tuollaista jos ystäväni olisi pitkän aikaa puinut miesasiaansa ja olisin jo vähän kyllästynyt. (Ystävyyden pitää kestää sellainenkin;) )
Jos olisin sinä, pitäisin vähän aikaa taukoa yhteydenotoissa.