Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko tällaisesta palautteesta(10v.jälkeen)

Vierailija
02.09.2011 |

2 lasta ja ole ollut sekä töissä, että kotona, ekat vuodet tein kahta työtä..mies laittoi mulle viestin, etten ole koskaan hänelle mitään antanut, hän on sensijaan antanut minulle :( :( en tuhlaa rahaa itseeni ja miehellä on ollut kotivuosina aina ruoka valmiina, hänen ei tarvitse siivota, ei pyykätä. Lohdutonta palautetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita mitä ei tarkoita. Kirjoita takaisin ihan rauhallinen viesti, missä kerrot nuo samat asiat mitä aloituksessakin. Mutta älkää riidelkö tekstareilla/sähköpostilla - tulee vaan väärinkäsityksiä.

Vierailija
2/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei pidä minua minään ja katsoo vain lasten vuoksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuluta energiaasi pohtimalla miehen törkykommentteja. Itse tiedät kuitenkin millainen oot ollut ja kuinka paljon antanut.

mies ei pidä minua minään ja katsoo vain lasten vuoksi. ap

Vierailija
4/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen niiiiin kypsä. Valitettavasti tuolla on aseet joilla pitää minut tässä tilanteessa, muttei toivottavasti kauan. ap

Vierailija
5/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistaisikin tuon, mutta jotenkin itsevarmuuteni on ropissut ja pahasti :( ap

Vierailija
6/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelä ongelma..kannattaisko keskittyä omaan hyvinvointiin ja antaa toisen höyrytä itekseen..

Vierailija
7/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljonkin siitä, mitä tuo tekee tai sanoo. Nytkin tuli töistä ja joka ikiseen asiaan mitä sanoin, oli toista mieltä. Olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Lapsi(8v) sanoi just eilen, ettei halua, että me erotaan, mutta minun mielenrauhani ei kestä jatkuvaa mitätöimistä.

Vierailija
8/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olette riidelleet ja sinä törötellyt ukolle vaikka mitä. Sitten kun se vähän sanoo takaisin, niin heti vedetään loukkaantumishernettä nenään; Kun se sano niin ja niin pahasti.

Vierailija
9/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...omaan arvoonsa. Antaapa mokoman pitää omat mielipiteensä. Turha on kuitenkaan kertoa omaa näkemystään, kun näyttää sieltä, että miehellä on oman tunne-elämän kanssa ongelmia.

Mutta jos sinua ei arvosteta, niin suosittelen pariterapiaa...ulkopuolinen apu voi olla tarpeen

Vierailija
10/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi voinut sanoa jotain samanlaista rahasta. Heillä on kotona ollut aina todella vääristynyt suhde rahaan.

Onneksi sain 10v yhdessä oltuamme reilun summan rahaa, jolla maksoin tavallaan oman osuuteni siihen astisen elämämme, ja pitkälle tulevankin, rahoittamisesta.

Vierailija
11/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olette riidelleet ja sinä törötellyt ukolle vaikka mitä. Sitten kun se vähän sanoo takaisin, niin heti vedetään loukkaantumishernettä nenään; Kun se sano niin ja niin pahasti.

raha-asiat firmassa, joka on nimissäni ja jotka on luvannut hoitaa, enkö olekin törkeä???ap