Uimahallissa yks tuli huomauttamaan
Olipas nolo tilanne tänään kun olin uinnin jälkeen suihkussa ja samalla siistin eli sheivasin alapäätääni, niin yksi nainen tuli huomauttamaan ettei siellä saa sheivata. Sanoin, etten ole nähnyt missään kieltoa joten kyllä mielestäni siellä saa sheivata. Vai mitä mieltä muut on?
Kommentit (26)
sheivaa kotonas, älä julkisilla paikoilla! Yäk!
ajelee alapäätään uimahallissa. Eihän sitä ole missään kielletty mutta joku raja sentään. Kotona voi hoitaa nuo asiat tai sit mennä vaikka vessaan ajeleen jos muuten ei käy.
Todella epämiellyttävää ja epähygieenistä. Lisäksi käsittämättömän noloa!
varmaan myös paskot ja kuset siellä suihkussa? Ei kai sitäkään ole erikseen kielletty....
"Hiusten värjääminen ja ihokarvojen ajelu kielletty!"
kun niin näyttävästi nainen ajeli keskellä suihkutilaa alapäätään... ei oo kieltolappuja meidänkään uimahallissa, mutta esim. naapurissa olevassa kylpylässä on.
ällöttävää...
kun niin näyttävästi nainen ajeli keskellä suihkutilaa alapäätään... ei oo kieltolappuja meidänkään uimahallissa, mutta esim. naapurissa olevassa kylpylässä on.
ällöttävää...
Lopettiko akka sheivauksensa? Oliko ees nolona?
uimahallissa on selkeästi kielletty ihokarvojen poisto. En edes kehtaisi ajella posliiniani pimppi levällään.
Yäks, sitte on sihdit täynnnä ihmisten kainalokarvoja, perskarvoja...hiuksiakin jo irtoo tarpeeeksi....ei ole kiva olla siivooja sellaisessa paikassa.
Yleensä uimahalleissa on lappu ettei saa ajella itseään hallin suihkutiloissa.
Tai edes vessaa???
Ja mikä toi juttu "ei ole kieltolappuja" on???
Tarviiko joka asia erikseen kieltää?
Esim. uimahallin seinässä
- älä itsetyydytä itseäsi suihkussa
- älä ulosta suihkuun
- älä pissaa altaaseen
- älä tunge shampoopulloa anaaliin
- älä ...
tee kotonas mitä lystäät mut ei yleisillä paikoilla jooko?
Ap:n mukaan kaikki, mikä ei ole kiellettyä on sallittua...
Tai edes vessaa??? Ja mikä toi juttu "ei ole kieltolappuja" on??? Tarviiko joka asia erikseen kieltää? Esim. uimahallin seinässä - älä itsetyydytä itseäsi suihkussa - älä ulosta suihkuun - älä pissaa altaaseen - älä tunge shampoopulloa anaaliin - älä ... tee kotonas mitä lystäät mut ei yleisillä paikoilla jooko?
kun mä siinä laittelin letkua perään ja nostin vesikannun pyyhetelineeseen. Missä mä sitten vesiperäruiskeen otan jos en siellä?
Karvat ajellaan kotona. Olis sitten kyse vaikka säärikarvoista.
En haluaisi kävellä jonkun sheivatuissa alapääkarvoissa - haluaisitko itse??
Juuri tuollaisten tilannetajuttomien ihmissaastojen takia en käy uimahalleissa. Tuollanen pitäs lähettää raiskaaja-somppujen, varas-mannejen ja muiden yhteiskunnan pilaajien kanssa samalle saarelle. HYI!
...elämäänsä kyllästynyt provomamma :D Miltä maistuu siideri näin perjantai-iltana? :) Nautitko kun saat mammat sekaisin?
uimahallin suihkussa ja mies sheivaa itsensä ja tyhjentää pallit, jaksaa paremmin uida...
kun mä siinä laittelin letkua perään ja nostin vesikannun pyyhetelineeseen. Missä mä sitten vesiperäruiskeen otan jos en siellä?
Meidän uimahallissa saa ottaa peräruiskeita suihkussa. Onhan vähän inhottavaa kun lattiat loiskuu ulostetta ja osa sheivaa perseitään, niin siihen liejuun sekoittuu karvoja. Joku sormetti itseään ja voihki niin kiva siinä sitten selittää lapselle, mitä tädit tekee.
Mutta kun missään ei ole kielletty, niin ei voi sanoa mitään!
yök yök yök, hyi helevetti.