Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, etten enää himoitse omaa miestäni, vaan vain vieraita?

Vierailija
02.09.2011 |

Oma mieheni on kuitenkin komea, seksikäs, ihan mun makuuni. Seksi hänen kanssaan on hyvää. Rakastankin miestäni.

Silti.

Mä en syty hänestä enää ollenkaan, seksi on perustylsää pakkopullaa, vaikka ollaankin kokeiltu uusia juttuja.

Mä haluan vieraita miehiä. Ja se on väärin. Enkä aio kyllä pettää miestäni, mutta aloin vain ihmettelemään että mistä ihmeestä tämä tällainen johtuu että seksi oman miehen kanssa (tai ajatus siitä) ei sytytytä tippaakaan, ja apua kun vähänkin mielessä käy seksi jonkun vieraan miehen kanssa, ei tarvitse edes fantasioida, kunhan vaan ajatus käy mielessä niin tuntuu että halkean.

Tää on KAMALAA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä, eli ei edes kovin kauaa. Koen olevani todella huono ihminen, kun haluan toisia miehiä. Tuntuu, että oma mies on jotenkin liian turvallinen, että syttyisin tosissani. Seksissä ei ole mitään vikaa, mutta kaipaan ehkä jotain vaaran tunnetta, enkä liikaa hellyyttä.

Ehkä tämä menee ohi :(

Vierailija
2/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseen, miehesi tottumuksiin petipuuhissa tai muuta? Ajattelisin että taustalla on jotain ratkaisemattomia ongelmia, johon reagoit näin. Ei pelkkä miellyttävä ulkomuoto riitä sytyttämään aina vaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon välillä suunnilleen rakastunut johonkuhun tai himoitsen jotakuta. Sitten ne ajatukset jää pois. En koskaan oikeasti tee mitään syrjähyppyjä vaikka tunteet olisivatkin palavia. Niistä voi myös tavallaan nauttia.

Minusta tunteet on aina sallittuja enkä tuollaista pidä minään isompana juttuna.

Oma mies on taas ainoa unelmieni kohde. Ihana rakas mieheni jo 20 vuoden ajan!

Vierailija
4/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon välillä suunnilleen rakastunut johonkuhun tai himoitsen jotakuta. Sitten ne ajatukset jää pois. En koskaan oikeasti tee mitään syrjähyppyjä vaikka tunteet olisivatkin palavia. Niistä voi myös tavallaan nauttia.

Minusta tunteet on aina sallittuja enkä tuollaista pidä minään isompana juttuna.

Oma mies on taas ainoa unelmieni kohde. Ihana rakas mieheni jo 20 vuoden ajan!

mutta jos vaikka bongaan kaupassa jonkun vieraan, komean miehen, saatan heti ajatella sekunnin verran seksiä hänen kanssaan ja sitten on heti perhoset vatsassa vaikken edes vie ajatusta sen kummemmin eteenpäin.

Mieheni kanssa ei niitä perhosia tai halua tule vaikka kuinka yrittäisin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi