Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään isosisaruksensa hyväksikäyttämää? en tiedä

Vierailija
02.09.2011 |

mitä tekisin vai tekisinkö mitään.. toisaalta olen katkera, toisaalta säälin isoveljeäni joka psyykkisesti tosi sairas..Mieheni ei tiedä, jptenkin en pysty hänelle kertomaan :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa antaa vertaistukea :/ miten asia pysyi salassa äidiltä/isältä?

Vierailija
2/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaisimmat muistoni ovat näitä jotka liittyy isoveljeeni ja mihin hän pakotti mua. Äiti oli ankara ja hermoheikko (sairastaa skitsofreniaa), isä ei puuttunu mitenkään kun häneen ei ollu "kosketusta" arjessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia puhua oikean ihmisen kanssa, kun vain miettiä asioita itsekseen.

Vierailija
4/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaisimmat muistoni ovat näitä jotka liittyy isoveljeeni ja mihin hän pakotti mua. Äiti oli ankara ja hermoheikko (sairastaa skitsofreniaa), isä ei puuttunu mitenkään kun häneen ei ollu "kosketusta" arjessa

tahtoisin todella olla avuksi. Mutta en varmaankaan osaa.

Vierailija
5/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia puhua oikean ihmisen kanssa, kun vain miettiä asioita itsekseen.

näen esim seksiunia jatkuvasti tästä veljestäni mikä on tosi ällöttävää :(

hän myös siis teknisesti vei neitsyyteni, jota en ilkeä miehelleni kertoa :((

Vierailija
6/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän hänen ymmärtää tehneensä väärin, olethan ollut tosi pieni :(

Auttaisiko asian käsittely veljesi kanssa? Ehkä mukana olisi hyvä olla myös joku ulkopuolinen (ammattiauttaja) ja solmu saataisiin auki? Vaikkei menneille mitään enää voi, mutta että elämänlaatusi parantuisi. Suostuisiko veljesi tällaiseen? Vaikka sinusta tuntuisi ettei varmana, saattaisit yllättyäkin. Ihmiset ovat yllättäviä toisinaan.

Vierailija
7/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein osaa neuvoa noin vaikeassa asiassa, josta ei itselläkään/tutulla ole kokemusta.

kannattaa yrittää puhua miehelle, mulla oli kans yksi vaikea asia josta pystyin puhumaan miehelleni vasta kun olimme olleet yhdessä neljä vuotta. vaikeaa oli puhua, mutta helpotti oloa äärettömästi, raskas taakka putosi harteilta.

Vierailija
8/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kertominen kannattaa ehdottomasti. Kirjoita vaikka kirje jos muuten et pysty kertomaan? Minä tein niin ja oli sitten helpompi keskustella asiasta.

Ojennat kirjeen ja sanot että sinulla on vaikea asia/trauma, jonka haluat kertoa mutta et pysty siitä puhumaan.

Mitään pikakeinoja tällaiseen asiaan ei valitettavasti ole.

Tsemppiä ja voimia sinulle!!

Vierailija
9/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän torjuu koko asian. siis ei mielestään ol tehnytkään :( ap

Vierailija
10/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän torjuu koko asian. siis ei mielestään ol tehnytkään :( ap

suora puhe on tehokasta, vihjailu ei.

Vierailija
11/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko A-M ja veljesi nimi alkaa J:llä?

Äitisi kuoli joku aika sitten?

Vierailija
12/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään henkilötietoja? Eiköhän ap juuri siksi täällä kirjoita, että voi anonyyminä saada asiaa käsiteltyä!

Vierailija
13/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko A-M ja veljesi nimi alkaa J:llä?

Äitisi kuoli joku aika sitten?

Esiinnytkö itse tässä kuvassa?

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/3466296.jpg

Vierailija
14/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo A-M on ihan itse jo lapsena minulle kertonut tapahtuneesta. Ja koska henkilö ei käytä tuota ristimänimeään niin ei tässä nyt oikeistaan paljastu yhtään mitään kenellekkään.

Vierailija
15/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi minulle veljensä tehneen hänelle seksuaalisen teon (ei raiskaus, mutta siihen viittaava) kun he olivat n. tyttö 12, veli 16. Nainen on vihannut veljeään siitä asti, eikä oikein puhevälejä ole ollut. Nainen kirjoitti kirjeen veljelleen muutama vuosi sitten (nyt ovat jo yli nelikymppisiä), eikä veli vastannut eikä ollut tietääkseenkään. Sisar soitti veljelleen, että mikset ole ottanut kantaa kirjeeseen. Veli sanoi, ettei muista ikinä mitään tuollaista tapahtuneenkaan, että sisko on nähnyt unta tai on keksinyt koko jutun häntä kiusatakseen. Sisarusten isä kerran ihmetteli, miksi sisar ei voi olla väleissä veljensä kanssa ja sisar kertoi isälle koko tarinan. Välit ovat kuitenkin kylmät, veli kieltää koko asian, samoin osa muusta perheestä. Tuo sisar kuitenkin on iloinen siitä, että teki asiasta julkisen perheessään, hän kokee olevan helpompi olla nyt. Tsemppiä sinulle. Tuollainen on yleisempää, kuin luuletkaan

Vierailija
16/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo A-M on ihan itse jo lapsena minulle kertonut tapahtuneesta. Ja koska henkilö ei käytä tuota ristimänimeään niin ei tässä nyt oikeistaan paljastu yhtään mitään kenellekkään.

Olisit pitänyt tuonkin omana tietonasi. Ketä se kiinnostaa?

Vierailija
17/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pitänyt tuonkin omana tietonasi. Ketä se kiinnostaa?

Vierailija
18/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse psykoterapiassa parhaillaan.

Ja täytyy sanoa, että vihaan veljeäni!