Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lutikat!!!

Vierailija
17.08.2011 |

Tämä voi olla tyhmän hassu kysymys, mutta mun olisi tarkotus tavata parin päivän sisällä mun kaveri minun paikka kunnallani. Kuulin kuitenkin juuri, että hänen asunnossaan on lutikoita!! Ovat aloittamassa myrkyttämistä. He eivät ole kovin siistejä ihmisiä, joten en ihmettele että heillä sellaisia on kun eläimiäkin on laidasta laitaan (yli 20) :/

Mietin tässä uskallanko kutsua kyseisen henkilön luokseni? Voiko hän tuoda vaatteissaan lutikoita tai niiden toukkia? EN HALUA KOTIINI ÖTÖKÖITÄ!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli lutikoita, oli kahdenlaisia kavereita. Toiset uskalsivat kutsua meitä kylään ja kyläilivät myös meillä. Toiset taas kiersivät kaukaa. Molemmat sallittakoon, itse olisin hyvinkin vastaavassa tilanteessa voinut kuulua tuohon jälkimmäiseen porukkaan. Osa lasten kavereista kutsui jopa yökyläilemään. Tuntui tosi hyvältä että kaikki eivät paenneet meitä. Ja ne meidän luteet eivät levinneet ystäväperheisiimme!

Vierailija
2/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin herkästi ja kulkeutuvat vaatteiden ym.. mukana. Meillä on talonyhtiössä kyseistä ongelmaa ollut :(

Sinuna en tapaisi kaveria ennenkuin myrkytys on suoritettu ja ollaan varmoja ettei niitä enää ole.

Meillä naapurin kämppä myrkytettiin peräti 3 kertaa ja kaikki sängyt/patjat ym.. heitettiin pois. Sitten vasta hävisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuroottisen tarkka äitini sai niitä naapurista (joka toi ne ulkomailta) ilmanvaihtohormin kautta.

Vierailija
4/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin myrkytykset on tehty ja on varmaa ettei heillä ole enää luteita. Tapaa hänet vaikka jossain kahvilassa

Vierailija
6/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tapaan hänet vaikka kahvilassa. En nyt kehtaa enää perua kokonaan. VAIKKA MIELENI TEKISI!

kiitos vastanneille! :)

Vierailija
8/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ÄLÄ kutsu!!! Pidä ainakin parin kk taukoa tai kunnes kuulet että kämppä on asianmukaisesti myrkytetty. Nimenomaan vaatteissa, laukuissa jne nuo vihulaiset kulkevat ja niiden häätö on todella hankalaa!! Siisteydestä sinänsä lutikoiden ilmaantuminen ei välttämättä kerro mitään, niitä voi tulla matkamuistona vaikka kuinka tasokkaasta hotellistakin, mutta se kyllä kertoo että niiden häädössä ei pidetä kiirettä... Tavatkaa vaikka kaupungilla ja vältä halailua yms äläkä pidä kassiaan sylissä tms.