Jopa myydään ihan rikkinäistä haalaria (huutis)
http://www.huuto.net/kohteet/lassie-supratech-talvihaalari-98cm-sininen…
Itse en kehtaisi Huutikseen edes laittaa, veisin suoraan johonkin hyväntekeväisyyteen tai pikemminkin roskalaatikko olisi tälle oikea paikka.
Ja hp. 5e. Eipä ihme, ettei ole tullut huutoja.
Kommentit (15)
ja olen seuraillut, että kyllä ne kaupaksi menee jos hinta on tarpeeksi alhainen. Moni ostaa mökille / mummolaan / päiväkotiin vara-varahaalarin. Itsellänikin on lapsille monet haalarit, vanhemmilta muksuilta kierrätettyjä eli eivät siis kovinkaan kummoisessa kunnossa tai muodin mukaisia.
Tuo on vanha haalari mut väritys on niin neutraali että ihan hyvin tuon voi joku ostaa. En nyt ymmärrä, miksi ap haluisi sen roskiin heittää.
kun mä en niihin "luota" mutta jos vertaa siihen, mitä esim. itsepalvelukirppiksillä näkee niin tuohan on ihan siistikuntoinen vielä.
Plussaa myyjälle siitä, että tuntuu olevan rehellinen ja luettelee kaikki viat. Joku toinen kauppaisi tuotakin haalaria "uuden veroisena" :DD
ja yhtä numeroa isompi niin ostaisin heti pois! Supratechit ovat olleet parhaita haalareita! Niitä ei vain enää tehdä, tosi harmi.
UFF:in laatikot ole kaatopaikkoja. Ärsyttää ihmiset, jotka vievät sinne rättejä, jotka oikeasti kuuluisivat jonnekin energiajätteeseen tms.
Kyllä kuvan haalaria vielä voi käyttää, ei sen ihan kelvoton ollut. En tosin itsekään lähtisi moista myymään, mutta meitä on monekis ja hyvä niin.
ja viat on mainittu ja lueteltu mikä sekin monelta jää tekemättä mitkä sitten tämänkin saitin palstalla myyvät käytettyjä haalareitaa jopa kolmeen, neljään kymppiin! Kyllä käytetyt vaatteet hinta on 1-20 euroa.
hinta postikuluineen liian korkea. Tuollaiset kannattaisi myyd kirpparilla.
Mä joudun ostamaan kaiken, siis aivan kaiken, kirpparilta / Huutiksesta ja tuokin haalari voisi olla sellainen jonka voisin ostaa jos olisi toisen kokoinen. Meillä on ollut paljon haalareita joissa on saumat vähän purkautuneet mutta se on tärkeintä ettei se mene läpi ja nuokin oli korjattu ihan ok näköiseksi.
Mulle kosteus suojat haalareissa ei merkkaa mitään vaikka joskus olisi ollut joku suoja niin sit kun mä sen ostan niin haalari on niin käytetty että sitä suojaa ei ole enään. Kurikset päälle loska keleillä. Joten kelpuuttaisin tun haalarin ihan hyvillä mielin.
Joillain on ilmeisesti varaa heittää roskiin käyttö kelpoistakin tavaraa...
t. opiskeleva yh-äiti, 3 lasta, velkaa, eikä ole pahemmin turvaverkkoja tai lähisukulaisia auttelemassa rahallisesti tai muutenkaan
mielestäni tuota haalaria voi vielä huutiksessa ihan hyvin myydä mut postikulut tahtoo vaan nostaa hinnan turhan korkeaksi kuntoon nähden. Jos olisi hinta alhaisempi, vaikka lähtöhinta ihan vain 0e ja korotus 10 senttiä niin sitten voisi mennä kohilleen - eli kymppi postikuluineen tuosta vaatteesta.
Mä joudun ostamaan kaiken, siis aivan kaiken, kirpparilta / Huutiksesta ja tuokin haalari voisi olla sellainen jonka voisin ostaa jos olisi toisen kokoinen. Meillä on ollut paljon haalareita joissa on saumat vähän purkautuneet mutta se on tärkeintä ettei se mene läpi ja nuokin oli korjattu ihan ok näköiseksi.
Mulle kosteus suojat haalareissa ei merkkaa mitään vaikka joskus olisi ollut joku suoja niin sit kun mä sen ostan niin haalari on niin käytetty että sitä suojaa ei ole enään. Kurikset päälle loska keleillä. Joten kelpuuttaisin tun haalarin ihan hyvillä mielin.
t. opiskeleva yh-äiti, 3 lasta, velkaa, eikä ole pahemmin turvaverkkoja tai lähisukulaisia auttelemassa rahallisesti tai muutenkaan
toisen roska on toisen aarre. Olen ihan eurolla ja parilla myynyt tosi huonoja, ja femmalla ihan romurattaitakin, ja niille on ottajia ollut! Ihan eri tavoin jos pyydän hyväkuntoisista rattaista (sellaisiakin olen myynyt) viidellä kympillä tai hyviä vaatteita 5-10e/kpl. Huonoimmat ja halvimmat menee parhaiten, mutta siis hinta on oltava max 5e oli tuote mikä tahansa.
Tsemppiä sulle, ihailen miten pärjäät. Itsekin haluaisin kouluttaa itseäni lisää mutta en enää uskalla (taloudellisista syistä) kun lapsia on kolme :/
Olemme saaneet toiselle muksuista suunnilleen tuon kuntoisia haalareita ja kyllä ne ovat ihan asiansa ajaneet eikä minua ole kyllä hävettänyt laittaa niitä lapsen päälle kun eivät ole sillä tavalla rikki, että olisivat tosiaan ihan roskiskamaa.
Nytkin meillä olisi kasa tuon tasoisia (ja taitaapi olla samaa kokoluokkaakin) ulkovaatteita mutta luulen, että vien ne sitten joulupatakeräykseen kun ovat kuitenkin ihan käyttökelpoisia.
hinta postikuluineen liian korkea. Tuollaiset kannattaisi myyd kirpparilla.
Tämä tulisi kakkosluokan maksikirjeenä 4.30 e, max 6.80.
todellakaan huutiksen pahimmasta päästä. Välillä näkee ihan hirveitä, nukkaantuneita, muotonsa menettäneitä ja monissa pesuissa hiulaantuneita vauvan vaatteita, joita sitten ihmiset ihan hulluna huutelee kun on niin suloinen uusretrokuosi tai merkkinä on duns tai snoff's tai småfolk.
Tuollaisista jotkut pyytävät pokkana 20e. Hinta on kohillaan mielestäni.
Mutta kuvista päätellen oon nähnyt paljon kuluneempiakin polvia ja peppu-osia. Purkautuneet saumat tietysti mietityttää. Mut ostin viime talvena kirppikseltä tuon tasoisen (itse asiassa huonompitasoisen, koska se oli niin ruman värinen) haalarin varalle päiväkotiin. Siis jos vaikka tulee pissavahinko, niin on aina toinen haalari varalla päiväkodissa. Ja sen haalarin ei ole tarkoitus ollakaan mikään huippuhyvä.
Ykköshaalariksi en ostaisi.