Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paska äiti olenkaan

Vierailija
02.09.2011 |

Luin juuri MLL:n sivuilta, että tutkimusten mukaan rangaitseminen on huono ksavatuskeino. Olen itsekin sitä mieltä ollut aina, mutta asun kulttuurissa (Euroopassa), jossa lapsia laitetaan nurkkaan, jäähylle, läpsitään, yms. Olen sitten antanut periksi miehelleni niin, että meidän lasta myös on pienestä asti kannettu nurkkaan sun muuta (ei olla väkivaltaa käytetty). Siis pienestä tarkoittaa noin 2-vuotiaasta tai jopa alle. Nyt se on saanut traumoja. Ja naurakaa vaan, mutta olen tosissani. Joo ja lisäksi kiroilen suuttuessani. MITEN PÄÄSEN SIITÄ EROON???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, että on saanut traumoja. Mitä, jos paneutuisit siihen, miten lapsia kasvatetaan esimerkein, keskustelemalla ja kannustamalla? Toki rangaistuksia voi joskus tarvita, muttei niiden kuulu fyysisiä olla.

Onko mielestäsi lapsenne erityisen hankala, ettette mahda hänelle mitään ns. pehmeämmin keinoin?

Vierailija
2/2 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, että on saanut traumoja. Mitä, jos paneutuisit siihen, miten lapsia kasvatetaan esimerkein, keskustelemalla ja kannustamalla? Toki rangaistuksia voi joskus tarvita, muttei niiden kuulu fyysisiä olla.

Onko mielestäsi lapsenne erityisen hankala, ettette mahda hänelle mitään ns. pehmeämmin keinoin?

Supermama vastaa! Onko sulla vessassa tuoksukynttilät, olkkarissa valkoinen sohva ja lattialla lapmpaantalja. Istuvatko lapsesi illallispöydässä höyryävien patojen ääressä tukka siivosti sivulle kammattuna kädet ristissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi