Millainen paikka Tussula on asua?
Onko hyvät palvelut? Sopiva ympäristö lapsille? Mitä harrastusmahdollisuuksia löytyy (lapsille ja aikuisille)?
Kommentit (15)
ja kylän parhaimmalla ostoskadulla on tätä sponsoroiva asekauppa. Kyllä sinne sekaan sun tussus mahtuu!
ja kylän parhaimmalla ostoskadulla on tätä sponsoroiva asekauppa. Kyllä sinne sekaan sun tussus mahtuu!
Leikkiä laskea ton asian kanssa? Mä en monesti suutu, mutta nyt kyllä. Oot suoranainen idiootti, eli ihmine joka ei tajua mistään mitään. Heippa!
mutta kun kasvavat vähän isommiksi, niin pieneksihän se paikka käy.
Aikuisille se on varmaan sopivampi.
pallopelejä. Se tosin pitää tunnelman aika kireänä, joten en tiedä kannattaako sinne muuttaa.
Paikallinen kalatehdas tuottaa hajuhaittoja.
Junassa... kuulutus saavumme hetken kuluttua Tikkurilaan... 3 v. kysyy äiti mikä on Tippurila 🙄
Paikalliset pitävät paratiisina. Luulevat että on hienoa asua asuntomessutaloissa.
Tuusula on hankala paikka asua jos perheessä ei ole kahta autoa, kaikki palvelut kaukana.
Ulkoilumaastoja on mutta eipä muuta tekemistä olekaan.
Mun työkaverimies voisi tulla käymään mun Tussulassa.
Ulkomaalaiset vääntävät Tuusulan puheessaan usein Tussulaksi.
muka kirjoitusvirheen tekisit otsikkoon jotta saisit moooonta hauskaa viestiä! Tyyliin "tällä pääsen kaikkien ketjujen kuningattareksi, kaikki nauraa itsensä tärviölle" No, sitä odotellessa.