Mikä tää tämmönen kuumeeton flunssa on mikä vie voimat niin pahoin, että
en jaksa tässä koneellakaan istua kuin pikkupätkissä kun on taas mentävä makaamaan ja/tai nukkumaan??
Eilisaamuna alkoi kurkkukivulla joka jatkuu yhä, ihan möreä ääni tällä hetkellä ja kurkku ihan karhea ja höttöinen. Päätä särkee jonkin verran, nuhaa hieman. Kuumetta ei ole tai sitten nuo popsimani Panadolit vievät sen eivätkä ne edes auta tähän kurkkuun, mitähän keksis tilalle..
Mutta tosiaan voimat ihan olemattomat ja silmät harittaa ja ovat hiekkaiset, pelottavaa tällanen vetelyys kun ei sitä kuumettakaan mielestäni ole.
STANA tätä kurkkua:(((
Kommentit (13)
ap*aamulla otin 08 aikaan Panadolin eikä ole auttanut yhtään*
mulla tämä on ollut jo yli 3 viikkoa. Verikokeitakin on otettu mutta ei aiheita vielä antibiootteihin.. kauheaa, kuumetta kun ei ole niin töissäkin pitää jaksaa.
vielä lootan pohjalla nukkuessa 4h päikkärit ja illalla 9 aikaan unta palloon taas. Tosi vetämätön ja jotenkin huimaava ja huono olo.
Eilen olin aikeissa lähteä töihin, mutta siitä ei tullut mitään koska en päässyt sängyltä ylös. Kuumetta ei ole, muuten vaan ihan kipeä olo (tosin kuumetta minulle ei yleensäkään tule).
Ei kivaa.
Huvikseni mittasin kainalolämmön ja näytti 36,6 eli minulle ehkä hieman koholla päivälämmöksi..
Ja olen siis nappaissut klo08.30 Panadolin ja klo13 aikaan Ibumaxin eli nehän varmasti vaikuttavat tuohon lukemaan.
Kuulisitte mun äänen, möriseva onneton kuiskaus kun ei jaksa/pysty puhumaan kovempaa.
ap
tätä samaa jo reilun viikon. ei kuumetta.sitkeä tauti vaan.
älkää nyt menkö kipeenä töihin. kuume ei ole ainoa sairasloman mittari ja sen tietää työterveysasemankin hoitajat sekä työnantaja!!!
sitä on liikkellä harvinaisen paljon
että olen ti-pe sopinut tekeväni keikkatyötä, tällä hetkellä olen vielä työtön.
En ole vielä työkkäriin ilmoittanut tuosta keikastani, tässä voi käydä niinkin etten saa palkkaani jos en keikalle pysty enkä saa ansiosidonnaista jos olen ilmoittanut työkkäriin että menen keikalle.
Sit eleltäis vedellä ja leivällä..
ap
tätä samaa jo reilun viikon. ei kuumetta.sitkeä tauti vaan.
älkää nyt menkö kipeenä töihin. kuume ei ole ainoa sairasloman mittari ja sen tietää työterveysasemankin hoitajat sekä työnantaja!!!
Ensin tän sairasti muksut, nyt minä. Ei kuumetta mutta muuten ihan flunssainen olo ja kestää monta päivää.
olen ollut tod, siis todella, erakko viimeiset 2-vkoa ja lapsetkin olleet terveitä.
Tai no, oli tuolla 4-luokkalaisella viimevkolla pientä kuivahkoa yskän köhimistä ja nuhaa, mutta ei se ollut mitään tällaista eikä esim vaikuttanut jaksamiseen tai koulunkäyntiin sen kummemmin.
Ja kesti ehkä muutaman pvän.
Ja minä olen kuin raato ja tuo kurkkukipu on kamala:(
ap
ja muuttua keuhkokuumeeksi, joko kuumeettomaksi tai kuumeelliseksi. Kantsii käydä veriarvot mittauttamassa ja levätä. kyl se menee ohi, joskus. ¨
nim. kuukauden sairaana.
Hohhoijaa, ihan kun ei muutenkin olis perseestä tämä touhu viitaten mm tuohon ensivkon keikka/työttömyysdilemaan niin sitten tämäkin tässä painamassa:(
ap
mutta samaa podetaan.
Ibumaxia meillä syöty, tuntuu helpottavan.
Syö ja juo kylmää, turruttaa kipua edes hetkeksi.