Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa symppis porukka Neljän Tähden illallisilla !

Vierailija
02.09.2011 |

Antoivat pisteitä sen mukaan, miltä tuntui. Toisin kuin esim. Janne Kataja ja monet muut viime vuonna ( jotka antoivat huonoja pisteitä, vaikka tykkäävät ruuasta, jotta itse voittaisivat)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan kaikki vaikutti ihanilta ihmisiltä :)

Vierailija
2/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tekevät mitä vain voittaksensa. Eikö heillä ole omatunnunarvoa ollenkaan? Nolaavat itsensä telkkarissa, kun kehuvat ruuan, mutta laittavat silti huonot pisteet sen takia, että voittaisivat. Mä sanoisin, että se on tosi raukkamaista ja lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuivat viihtyvän yhdessä.

Vierailija
4/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Helena Lindgrenin, keitä ne muut ovat?

Kun on "tähdistä" kyse ja luen ip-lehtiä pari kertaa viikossa ja käyn palstallakin, niin luulisi että ne tunnistaisi.

Kiitos etukäteen vastauksesta.

Vierailija
5/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi ihana porukka ja kaikki vaikuttivat tosi herttaisilta ja mukavilta

se Simo oli ihana ;-)

Vierailija
6/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Helena Lindgrenin, keitä ne muut ovat? Kun on "tähdistä" kyse ja luen ip-lehtiä pari kertaa viikossa ja käyn palstallakin, niin luulisi että ne tunnistaisi. Kiitos etukäteen vastauksesta.

Vaan tämän viikon porukasta jossa oli Sutu Markkanen, Pia Pakarinen, Simo ? ja sit se ääninäyttelijä, jonka nimeä en muista

Vierailija
7/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Helena Lindgrenin, keitä ne muut ovat? Kun on "tähdistä" kyse ja luen ip-lehtiä pari kertaa viikossa ja käyn palstallakin, niin luulisi että ne tunnistaisi. Kiitos etukäteen vastauksesta.

Vaan tämän viikon porukasta jossa oli Sutu Markkanen, Pia Pakarinen, Simo ? ja sit se ääninäyttelijä, jonka nimeä en muista

En ole kartalla ollenkaan!

Mutta niissä tv-mainoksissa, missä oli Helena Lindgren, niin keitä ne muut olivat? Mainsota esitettiin todella usein, joten luulin että nämä ovat ne tähdet. Esim oliko se mies, jolla oli pitkä, ohut, mustaksi värjätty tukka Kristian Meurman? Entä se nainen, jolla oli iso, vaalea tukka - oliko hän Laura Voutilainen tai Nylon Beatin Jonna? Asiaa vaivaa mua!!!

5

Vierailija
8/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kartalla ollenkaan! Mutta niissä tv-mainoksissa, missä oli Helena Lindgren, niin keitä ne muut olivat? Mainsota esitettiin todella usein, joten luulin että nämä ovat ne tähdet. Esim oliko se mies, jolla oli pitkä, ohut, mustaksi värjätty tukka Kristian Meurman? Entä se nainen, jolla oli iso, vaalea tukka - oliko hän Laura Voutilainen tai Nylon Beatin Jonna? Asiaa vaivaa mua!!! 5

..

Vierailija
9/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssinopettaja Marko Keränen

Suurlähettiläiden laulaja Jusu sekä näyttelijä/laulaja Katariina Kaitue

Vierailija
10/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tumma oli tanssinopettaja Sutu Markkanen. Miehiä en tuntenut entuudestaan.

Vierailija
11/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssinopettaja Marko Keränen

Suurlähettiläiden laulaja Jusu sekä näyttelijä/laulaja Katariina Kaitue

Katariina Kaitueen tunnistan Kansallisteatterista, mutta tuolla joku jo vahvisti, että tukkanainen oli Nylon Beatin Jonna.

Suurlähettiläiden Jusu on kalju, hänellä ei ole sellaista ohutta, värjättyä, noloa ponnaria kuin tällä mua vaivaavalla miehellä.

Se neljäs mies, jolla mainoksessa lyhyt, musta tukka, mustat vaatteet, saattoi tetty olla Marko Keränen. Olen vain luullut häntä vaaleaksi.

Mua vaivaa se, että tässä pienessä, harvojen tähtien maassa puhutaan 4 tähden illallisesta ja mainos on rakennettu niin, ettei edes lähikuvista tunnista niitä "tähtiä".

Nyt jätän asian mielestäni. Kiitos kun autoitte :)

Vierailija
12/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aiemmin mainitut oli kaikki viime viikolla.

näyttelijä/laulaja Katariina Kaitue

Ei ollut KAtariina Kaitue vaan Katriina Honkanen.

Olen nähnyt sen mainoksen, mutten muista ketä siinä oli.

Vierailija
13/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssinopettaja Marko Keränen Suurlähettiläiden laulaja Jusu sekä näyttelijä/laulaja Katariina Kaitue

Katariina Kaitueen tunnistan Kansallisteatterista, mutta tuolla joku jo vahvisti, että tukkanainen oli Nylon Beatin Jonna. Suurlähettiläiden Jusu on kalju, hänellä ei ole sellaista ohutta, värjättyä, noloa ponnaria kuin tällä mua vaivaavalla miehellä. Se neljäs mies, jolla mainoksessa lyhyt, musta tukka, mustat vaatteet, saattoi tetty olla Marko Keränen. Olen vain luullut häntä vaaleaksi. Mua vaivaa se, että tässä pienessä, harvojen tähtien maassa puhutaan 4 tähden illallisesta ja mainos on rakennettu niin, ettei edes lähikuvista tunnista niitä "tähtiä". Nyt jätän asian mielestäni. Kiitos kun autoitte :)

Joka viikko on eri porukka ja mainoksessa on pätkiä pitkin syksyä lähetettävistä jaksoista !!!!!! eli ei ne mainoksissa olevat ole samaan aikaan ohjelmassa

Vierailija
14/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nimi voisi olla vaikka "illallinen neljälle"?

Eivät kaikenlaiset viidentoista minuutin julkkikset voi olla ns. tähtiä!

Vierailija
15/15 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosiaan Helena, Jonna, Kristian ja Jupe Tuomola