Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko kolmenkympin jälkeen joku supernopea rupsahtaminen?

Vierailija
02.09.2011 |

Olen 30v ja kahden koululaisen äiti. Vanhempainilloissa olen aina nuorin, muut lähentelevät neljääkymmentä, osa jo yli. Se on ihan luonnollista, koska itse sain lapset 10v keskimääräistä synnyttäjää nuorempana.

Olen ollut viime vuosina monessa vanhempainillassa ja hämmästellyt kuinka vanhoilta muiden äidit näyttävät. En tarkoita pukeutumis- tai hiustyyliä, en tapaa kävellä tai puhua, vaan ihan ihon ikä. Todella ryppyisiä ja vanhan näköisiä naisia!

Iho on veltostunut erityisesti alleissa ja kaulan alla, dekoltee on ryppyinen ja maksaläiskäinen, otsa ja silmänympärykset aivan täynnä ryppyjä.

Onko tämä odotettavissa näin nopeasti? Itsessäni ei ole juuri tapahtunut muutoksia kymmenessä vuodessa kaksikymppisestä kolmikymppiseksi. Alkaako nyt kuolema?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon päättänyt, että näytän 40-vuotiaana vielä juuri ja juuri 30-vuotiaalta. Oma äitini näitti ja en samaan aion pyrkiä. Tosin jää sitten nähtäväksi, nyt jo alle 30-vuotiaana kasvoihin tulee enemmän "viiruja" ilmeillessä kuin vielä muutama vuosi sitten. En juo enkä polta enkä ota aurinkoa, olen hoikka, mutta karkkia syön välillä. Mutta silti aion olla ikinuori, wish me luck!

Vierailija
42/45 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 43. Ei ryppyjä vielä. Ongelmana se kasvojen valahtaminen, suupielet roikkuvat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet sinä ole sitten näitä "mua luullaan jatkuvasti alle kaksikymppiseksi ja eilenkin kysyttiin baarissa paperit, vaikka olen jo 40"-tapauksia. Tosin siinäkin tapauksessa tuo odottaa.

En ole aloittaja ja ketjukin on näköjään ikivanha, mutta minua niin rassaa tällainen asenne. Sinä et ikimaailmassa uskoisi minua sen ikäiseksi kuin olen, katsomalla pelkkää ulkonäköäni. Seisoisin edessäsi sanomatta sanaakaan. Et todellakaan arvaisi. Kun se nuoremmalta näyttäminen ei ole mitään mielikuvitusta 😑 Toiset näyttävät nuoremmilta, toiset eivät. Niin se vain menee.

Voit kulkea päivittäin monenkin "teinin" ohi tietämättä, että he ovat lähempänä 30 kuin 20. Jopa minä babyface sorrun joskus ihmettelemään, että voiko tuo olla oikeasti tuon ikäinen. Vaikka ei sen pitäisi olla mikään ihme.

Jotkut ihan oikeasti ovat nuoren näköisiä, toki voivat yhtäkkiä rupsahtaa hekin kun tulee vaihdevuodet tms. Minullekin on sanottu, että olenpa nuori esikoisen äidiksi. Olin jo yli 30-vuotias ja neljäs lapsi. Kiva se on jossain loistaa. Ja se jos on iloinen omasta säilymisestään ei sentään vielä ole muiden mollaamista.

Vierailija
44/45 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö sitä niin huudeta kehonpositiivisuudesta. Jos se kattaa ylipainon niin kai nyt rypytkin ja muut viat. Miehenä en ymmärrä kun meiltä vaaditaan aina täyttä särmää.

Vierailija
45/45 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi näkyvä vanheneminen alkoi 40 vuoden jälkeen, mutta ei se yhtäkkinen romahdus ollut. mutta älä ole huolissasi, siihen mennessä aivotoiminta on jo sen verran kehittynyt että ei siitä ulkonäöstä ota stressiä.