Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljät paikat synnytyksen jälkeen

Vierailija
02.09.2011 |

Onkohan minulla kohtalotovereita, kun tuntuu, että kaikissa "seksi synnytyksen jälkeen"-keskusteluissa ihmiset hehkuttavat seksin jopa parantuneen ja lantiopohjalihasten toimivan kuin unelma.

Omasta synnytyksestäni on kahdeksan kuukautta ja voin sanoa suoraan, ettei seksi tunnu yhtään miltään minusta tai miehestäni. Olin ennen synnytystä todella tiukka, tyyliin lyijykynä pysyi kävellessä sisällä. Nyt tuntuu, että emättimen suuaukko on jotenkin venähtänyt valtavaksi kraateriksi, eikä siinä ole enää mitään puristusta. Vaikken olisi yhtään kiihottunut, tuntuu että hulahtaisi sisään millainen mela tahansa. Lantiopohjalihaksia tein jo raskauden aikana ahkerasti ja nyt olen jatkanut treenausta synnytyksestä lähtien. Tuntuu, että puristusvoimaa on, mutta kun venätin on sisältä ja suuaukosta niin venynyt, jään puristelemaan ison tyhjän tilan ympärille. Ymmärtääköhän kukaan mitä sanon.. ? Olen todella masentunut tästä ja olen vasta kolmekymppinen, joten haluaisin vielä joskus nauttia seksistä. Olen hoikka ja urheilullinen ja vatsalihakset ovat hyvässä kunnossa. Silti alapää räjähti käsiin synnytyksessä.

Onko muita kohtalotovereita? Toivoisin, etteivät tiukkana säilyneet tulisi pilkkaamaan tähän ketjuun. Tiedän että teitä on paljon, ellei jopa suurin osa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se muutaman minuutin luiskahdus kanavan läpi

kosteutta mäkin epäilin, olet liian MÄRKÄ

Vierailija
22/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihan keskikokoinen, tuntui ennen synnytystä / raskautta jopa isolta.

Mutta eikö kellään muulla ole tällaisia kokemuksia? Tulee entistäkin orvompi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihan keskikokoinen, tuntui ennen synnytystä / raskautta jopa isolta.

Mutta eikö kellään muulla ole tällaisia kokemuksia? Tulee entistäkin orvompi olo.

ja olin sen jälkeen reilun vuoden normaalia märempi seksin aikana, ja luulin siksi myös löystyneeni. Mutta ennen pitkää olin ihan yhtä piukka kuin ennenkin.

Vierailija
24/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustamaton kudostyyppi jos ei ole palautunut paikat. Eikö yhtään ole tilanne parantunut näiden kuukausien aikana? Käy gynellä jos ei vielä muutaman kuukauden aikanakaan tapahdu mitään palautumista.

Vierailija
25/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä paha kuin ei jumppaa lainkaan.

Vierailija
26/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tuo märkyys olla syynä? Oletteko huomanneet että imetys löystyttäisi paikkoja tai lähinnä estäisi palautumista. Imetän nimittäin edelleen useita kertoja päivässä.

Vierailija
27/27 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paivittain pitaa treenata lihaksia tai muuten alkaa pissat lirisemaan. seksin aikana sormin kiristan pimpsaa eli puristan happareita yhteen. toivottavasti sinulla ei kay yhta koplosti.. sektio ois ollu ihan hyva vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi