Mistä voisintehdä ensi yöksi siteen?
Vaippaikäisiä ei ole eli vaippoja ei ole. Talouspaperista? Wc-paperista? Aika paljon sais laittaa että toimis.
Kommentit (15)
laita täytteeksi jotain imevää eli vanua,riepua tms
kaitaleita ja päällimmäiseksi vaikka muutama nenäliina. Nenäliinat voit vaihtaa tarvittaessa puhtaisiin.
niin ota froteepyyhe, leikkaa 2 sopivaa palaa, ompele raunoista mutta jätä aukko jhon tunget pumpulia. Ompele päihin narut joilla voit sitoa siteen kiinni.
Jos et enää jaksa tai voi alkaa tähän, niin suosittelen että vaan yrität taitella jostain sopivasta kankaasta siteen ja suojaat lakanan ainakin 2 pyyhkeellä.
päälle tarpeeksi tiukat pikkuhousut, niin pysyy paikallaan.
on myös imevää ja pinnaltaa kuivan tuntuista. Jos sulla olisi flanellitaitoksen sisään kääräistä pari kerrosta froteeta, niin sehän olisi jo melkein pätevä kestoside.
Froteesukasta
paperia sisään, toimii!
mulla oli sellanen kerran,sellanen millä pyyhitään silmälaseja.aivan loistava!yllättävää oli se,että mitään hajua ei tullut niinku räteistä,eikä iho kutissu yhtään.olen suunnitellut alkaa käyttää kestositeitä
Kyllä kunnon muhkea tuppo vessapaperia pitää kummasti vuotoa. Kierittelet sitä vaan myös pöksyjen haaraosan ympäri niin, että pysyy paikallaan. Mä käytän usein siteen sijasta paperia, on hajuttomampaa ja miellyttävämmän tuntuista. Ja varmaan ekologisempaakin.
Ja sitten leikkaat muovipussiin reiät jalkoja varten ja laitat nämä omatekoiset "housuvaipat" päälle niin ei tule mitään vahinkoa. (ei ole niksi-Pirkasta...)
tuohon sukkajuttuun kun on helppo ja nopea vaikka joku nauroikin.
jos et kuukuppia halua/voi käyttää, niin suosittelen hommaamaan 1-3 kpl kestositeitä. Ne kun on aina olemassa, jos siteet/tamponit on loppu eikä pääse jostain syystä ostamaan lisää (olen kerran yksin asuessa ollut niin hirveän kipeä etten päässyt ostamaan lisää siteitä, mutta noiden avulla pärjäsin 2 päivää kunnes jaksoin raahautua kauppaan).
tuohon sukkajuttuun kun on helppo ja nopea vaikka joku nauroikin.
Laita väliin muovinpala, ettei tule läpi?