Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahaa. Jarnan uusi aluevaltaus, lihavien bloggaajien tylytys! :D

Vierailija
01.09.2011 |

"jarna sanoi...

Edellisen anon kommentista tuli mieleen, että olette siellä pukeutujien palkkiojoukossa vain koska olette lihavia. Joku laiha tavis, joka pukeutuu kuin te, ei ikinä pääsis sinne kilpaan.

Mutta etteköhän ole paikkanne ansainneet, kun siellä olette ehdolla."

http://www.moretolove.fi/2011/09/meko-muka.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada peittoon sitä että hänen lapsensa ovat suoraan sanottuna melko mitättömän ja jopa rumankin näköisiä?

Rumat ne vaatteilla koreilee pätee Jarnan blogiin tosi hyvin.

Vierailija
22/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkööt sanomatta :D Hyi vittu mikä akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ilkeä ihminen.

Vierailija
24/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärsin tuon niin, että Jarnan mielestä ne EI pääsis ehdolle jos olisivat ihannemitoissa.. mä luulin ainakin, että ovat tyylinsä takia. Toki voi ajatella, että on haluttu ottaa "erilaisia" pukeutujia, mutta mutta...

Vierailija
25/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluista 41v. helsinkiläinen mamma joka bloggaa salanimellä mutta samaan aikaan kertoo ja näyttää julkisessa blogissaan lähes kaiken alaikäisistä lapsistaan. On huonon maun mestari kaikilla tavoin, pitää itseään asiantuntijana muodin ja luomun suhteen.. lastenvaatteet ostaa alekupongeilla lindexistä ja myy samaan hintaan huutiksessa. Siis eräänlainen salkkari-hahmo kyllä, yhtä epäaito tyyppi.

Salanimikin on paljastettu monta kertaa, tosin on itse opiskelujärjestönsä kautta varsin avoimesti julkisuudessa.

Kirjallinen ulosantinsa kamalaa, ei oikeasti uskoisi kyseessä olevan kouluja käyneen(?) tai käyvän aikuisen ihmisen..

Kuka v*tun Jarna? Onks tää joku Salkkari-stara taas

Ei ole kai vielä Salkkareissa. Hän on tyylikkään lifestyle-blogin pitäjä, perheenäiti, kaikkien alojen asiantuntija.

Vierailija
26/30 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolityöntäyksiä, kertoisi niin hyvin kirjoittajan tyylistä..

Vierailija
27/30 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnasta ei ole aikoihin täällä kuulunut mitään kateellisten mollausta. Mut ei kai se sen jukkapojan kans oikeesti ole menossa naimisiin?

Vierailija
28/30 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman "arvostelua"

Onko muut huomenneet että Jarnan kyky yhdistellä vaatteita on hieman parantunut.. Nöpsö on huomattavasti sointuvimmissa yhdistelmissä, mitä vanhaan villiin aikaan

ps mä oon kyllä Jarnan "fani" vaikka en mä kaikkea sieltä tulevaa ohjeistusta ihan purematta nielekään ;)

Vierailija
29/30 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman "arvostelua" Onko muut huomenneet että Jarnan kyky yhdistellä vaatteita on hieman parantunut.. Nöpsö on huomattavasti sointuvimmissa yhdistelmissä, mitä vanhaan villiin aikaan ps mä oon kyllä Jarnan "fani" vaikka en mä kaikkea sieltä tulevaa ohjeistusta ihan purematta nielekään ;)

Minä myös tykkään lukea blogiansa, vaikka ei edes lastenvaatteet niin kauheesti kiinnosta. Pidän niistä muista jutuista. Lastenvaatemallistojen esittelyt, siis ne, joissa kuvituksena mainoskuvia jätän kokonaan lukematta. On heillä nyt jännät paikat, vaikkei sulhanen Jukka-Poika olekaan :)

Vierailija
30/30 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään maailmojasyleilevä mukava ihminen vaan enemmän juuri tuollainen töksäyttelijä. Ulkonäöstään voi päätellä paljon kun katsoo lapsia, eri isät ja silti ihan samannäköisiä, siis äitinsä näköisiä. Kadulla ette häntä tunnistaisi, vaatimattoman näköinen ja lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme