Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset jaksaa kehua kuinka hyviä/eteviä heidän lapsensa ovat?

Vierailija
01.09.2011 |

mua ei kiinnostanu lapsettomana ja ei kiinnosta nyt äitinäkään muiden lasten menestymiset. Mua lapsenakin otti päähän, kun oma äitini kehui mua muille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan kehtaa itseäni kehua :)

Vierailija
2/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin MINÄ olen lapseni kasvattanut.

( mutta toki rakkautta myös). Ikävää jos joudut tuollaista aina kuuntelemaan. Voin kuvitella, että on tylsääkin tylsempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ja eteviä,mitäs sitä sitten valehtelemaan.

Vierailija
4/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika omituista, jos lapsiaan vaan haluaisi haukkua

Vierailija
5/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmatkin sortuvat tuohon jatkuvasti. Anoppi on kanssa ärsyyntynyt tästä ja vakuuttanut ettei itse sorru samaan.

Vierailija
6/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönkittävät sillä omaa egoaan. Katsos omaa lihaa ja verta oleva jälkeläinen on se jotain se, mitä fiksumpi ja taitavampi, sen ihanampi.Tulet vielä sinäkin asian huomaamaan kun omia lapsia saat;-)

mua ei kiinnostanu lapsettomana ja ei kiinnosta nyt äitinäkään muiden lasten menestymiset. Mua lapsenakin otti päähän, kun oma äitini kehui mua muille.

Vierailija
7/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se tietenkin ihana ja etevä 1-vuotias. Kotona ihaillaan mutta muille ei mennä kehumaan.

ap.

pönkittävät sillä omaa egoaan. Katsos omaa lihaa ja verta oleva jälkeläinen on se jotain se, mitä fiksumpi ja taitavampi, sen ihanampi.Tulet vielä sinäkin asian huomaamaan kun omia lapsia saat;-)

Vierailija
8/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ja eteviä,mitäs sitä sitten valehtelemaan.

Vierailija
9/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se tietenkin ihana ja etevä 1-vuotias. Kotona ihaillaan mutta muille ei mennä kehumaan.

ap.

nyt kun koululaisia, niin olen kyllä maininnut kun tulee hyviä tokareita, stipendeja ja hymy-patsaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme