Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutriletin 5päivän Quick Starttia kokeilleet!

Vierailija
01.09.2011 |

Miten onnistui? Mikä fiilis oli? Laihduitko?

Itse kokeilin nyt 4 päivää (piti kokeilla tuo viisi), ja olo on tosi huono... Eilen illalla oksensin, kun oli niin kova nälkä. 2 ekaa päivää meni hyvin. Nyt sinnittelen vielä tämän illan ja huomenna syön oikeaa ruokaa.

3 kiloa lähti 4päivän aikana (nesteitä toki), se motivoi jatkamaan eteen päin! Matkaa hyvänolon painoon vielä 6kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainut hullu täällä...;D

ap

Vierailija
2/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että sen starttipaketin ruoat on perseestä myös enemmän nutranneiden mielestä. GGGGaaaah. Tosin syynä voi olla sekin etten pidä maidosta erityisesti ja niihin piti lähes kaikkiin lisätä maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olin kanssa neljä päivää. Sitten jatkoin jonkun päivän että korvasin noilla osan aterioista ja söin muutenkin kevyeasti. Sain näin painonpudotuksen vauhtiiin ja pudotin 15kg.

Siirryin laskemaan painonvartioiden pisteitä.

Vierailija
4/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino ei tippunut

Vierailija
5/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivän aikana 4kg ja siitä sitten jatkossa 15kg. Ja menetteli ne, 4-5päivinä kyllä jo kyllästytti. Jotenkin luulin etukäteen, että ne olisivat paljon kamalampia sotkuja kuin sitten olivatkaan!

Tehtävänsä siis teki: sain hyvän startin ja motivaation, kun heti tippui paljon kiloja pois!

Vierailija
6/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ja kannattaakin tuunata. Esim. niihin pastoihin voi lisätä sipulia, purjoa, tomaattia, herkkusieniä yms. Sit niihin tomaatti ja kasvisliemiin olen aina keittänyt mukaan kaalia, lanttua yms ja soseuttanut keitoks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän