Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me harrastettiin eilen rohkeaa ja inthimoista seksiä (minun mittakaavassani). Tänään nolottaa.

Vierailija
01.09.2011 |

Meillä on pitkä avioliitto takana (ja edessä), eikä minkään seksiin liittyvän pitäisi hävettää. Silti hävettää. Tuntuuko sinusta koskaan samalta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt jos kuvaisi videolle koko homman, niin voisi sitten jälkikäteen katsoa ja kritisoida. Paha vaan jos oikeasti näyttää juuri niin typerältä miltä tuntuukin.

Ihan hyvällä nauran siis. :) Typerältä näyttämisen pelko on kieltämättä kurja tunne. Minulla oli pitkään sellainen fantasia, että mies katselisi kun tyydytän itseäni. Kun sitten lopulta uskaltauduin kertomaan fantasian miehelle, hän olikin heti ihan intopiukeena ja olisi halunnut katsella touhua saman tien.

Arvatkaa oli minulla pokkaa toteuttaa fantasia - ei to-del-la-kaan!!!

Vierailija
2/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä yhtään mitään. Olen ollut naimisissa 14 vuotta, läskiä on 25 kg liikaa, ollut aina ja mua saa panna valot päällä ja mistä kulmasta tahansa! Olen harrastanut sitä metsässä, nurmikolla, pöydän päällä, sohvalla, hotellissa, saaressa...

Ap, olet aikuinen ihmisen, anna palaa! Kato sitten kun ollaan 60-v ja rypyt alkaa kukkia, niin muistelet haikeana niitä aikoja, kun olit nuori ja kaunis ja miks en antanut enemmän.....Elä nyt, et kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

sängyssä yhtään mitään. Olen ollut naimisissa 14 vuotta, läskiä on 25 kg liikaa, ollut aina ja mua saa panna valot päällä ja mistä kulmasta tahansa! Olen harrastanut sitä metsässä, nurmikolla, pöydän päällä, sohvalla, hotellissa, saaressa... Ap, olet aikuinen ihmisen, anna palaa! Kato sitten kun ollaan 60-v ja rypyt alkaa kukkia, niin muistelet haikeana niitä aikoja, kun olit nuori ja kaunis ja miks en antanut enemmän.....Elä nyt, et kadu.

Vierailija
4/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
5/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omituista sinällään, koska minulla ei (kait) ole mitään estojakaan.

Vierailija
6/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka se edes voisi olla mahdollista. Jotain häikkää oman seksuaalisuuden kanssa?

Vierailija
7/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tunteesta. Vähän kuin olisi saanut palan alkuaikojen huumasta takaisin. Silloin kun ei vielä tuntenut toista niin hyvin, mutta ajautui intohimoiseen ja/tai rohkeaan seksiin ja aamulla hieman nolotti, sillä vieressä oleva mies ei kuitenkaan ollut vielä maailman tutuin ihminen (siis sellainen kuin nyt, monen vuoden jälkeen) eikä ollut varma, mitä se minusta nyt oikein ajattelee kun tuolla lailla intouduin jne.

Jotenkin hienoa saada tuo tunne takaisin. En osaa selittää kunnolla, toivottavasti tajusit :)

Vierailija
8/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei se ole sitä koskaan - intohimoista. :(

Vierailija
9/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä haluan sitä rohkeampaa.

Vierailija
10/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa vasta 7 kk. Tätä ennen PITKÄ selibaatti ja olin aluksi tosi jäykkänä ja nolonakin. Mutta seksimme paranee joka kerta ja vihdoin olen päässyt estoistani ja nautin nyt satasella. Joka sekstailukerta on aivan mahtava, kun olen aivan kuumana mukana :D

Vierailija
11/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perusanaalissa ole hävettävää.

Vierailija
12/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta viime parin vuoden aikana seksimme on muuttunut sanotaanko vähintään radikaalisti. =)

Tästä nykyisestä seksistä nautimme kumpikin niin paljon enemmän kuin siitä entisestä tapapanosta, ja on pakko myöntää että joskus seuraavana päivänä hymyilyttää nolosti mutta toisaalta myös vapautuneesti..kiherryttää oikein ihan kuin teininä =)

Minusta meidän seksimme ja seksuaalisuutemme on koko tämän 15 vuoden ajan vain kasvanut jostain syystä. Yleensähän alkuaikoina on vaikka sun mitä viritystä sängyssä ja sitten laimenee, meillä se on toisin päin.

Toki näitä tapapanojakin on, en edes jaksaisi joka panokerta sitä "ekstraa", mutta nykyään sitä uskaltaa irroitella myös sängyssä ihan eri tavoin =)

Ei nolostella ap, vaan pidetään hauskaa, sitähän sen kuuluisi ollakin. =)

Vierailija
13/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä se ei ollut yhtään tuhmaa vaan intohimoista. Olen saanut hyvin seksikielteisen kasvatuksen, joten sieltä tämä häpeä kai kumpuaa. Järkeni sanoo, ettei siinä ole mitään nolosteltavaa, mutta tunteet sanovat toisin. Minusta tuntuu myös, että en ole tarpeeksi "hieno" intoilemaan seksistä, että mun kuuluukin värjötellä vällyissä pimeässä. Itsetunto-ongelma. Yritän nyt tietoisesti tehdä seksistä minullekin kokonaisuudessaan kuuluvan elämän osa-alueen. Voittajia olisimme sekä mieheni, että minä itse.

-ap

Vierailija
14/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kertoi äitini. Esiaviollinen seksi oli siis kiellettyä, vaikka en sitä noudattanutkaan.

-ap

Vierailija
15/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta myös tyydyttämään meidän av-mammojen yletön uteliaisuus ja mielenkiinto, voisitko mitenkään kuvailla näitä seksihurjastelujanne mitkä nyt koet pahana ja hävettävinä?

Olisi niin paljon helpompaa olla tukena kun olisi tiedossa se, oliko kyseessä suukko suviseurojen parkkipaikalla vai sm-seksiä kerrostalon parkkipaikalla..

Vierailija
16/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta myös tyydyttämään meidän av-mammojen yletön uteliaisuus ja mielenkiinto, voisitko mitenkään kuvailla näitä seksihurjastelujanne mitkä nyt koet pahana ja hävettävinä?

Olisi niin paljon helpompaa olla tukena kun olisi tiedossa se, oliko kyseessä suukko suviseurojen parkkipaikalla vai sm-seksiä kerrostalon parkkipaikalla..

Faktoja kehiin vaan!

Vierailija
17/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se aiheuta syyllisyyttä. Joskus jälkikäteen naureskelemme vaikkapa minun äänekkydelleni tai sille, kun putosimme vuoteesta.

Vierailija
18/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden toisiaan kunnioittavan ja arvostavan ihmisen välillä. Ei pitäisi mitään syyllisyyttä tulla, jos sen orgasmin sattuu puolivahingossa joskus saamaan.

Täälläkin joku kirjoitti joskus itkevänsä orgasmin jälkeen, mikä on tosi outoa. Onko siinä jotain häpeää tai syyllisyyttä mukana.

Orgasmi on normaali kokemus, samoin roihuava seksi parisuhteessa.

Vierailija
19/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muut "tapaseksiläiset".

Normimiehenä totean, että se, että edes välillä seksielämä on erilaista ja kiihkeää on liiton siunaus ja pelastus.

No,useille naisille tulee morkkis pelkästä alkoholin juomisestakin, vaikka olisi ollut kivaa, hauskaa eikä mitään mokailuja, lopettanut ajoissa, ei edes kunnon krapulaa ja ainoa juttu ollut että on juonut alkoholia. Tämä seksijuttu on varmaan jotain sukua tuolle.

Vierailija
20/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikin muuttuu taas tylsäksi puurtamiseksi. Sitten ehkä kesällä harrastatte taas intohimoista seksiä ja pari viikkoa leijuu.

Sitten se taas lähteee laskuun. Se on kapitalismiseksiä. On lamoja ja lamoja sitten ehkä pieni nousukauden piikki. Siihen se jääkin. Kun on nousukausi nin kannattaa käyttää se hyväksi. Lama-aikana on turha yrittää, voi vain elätellä toiveita että josko tai koska.

Iikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme