Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pysty harrastamaan seksiä kanssani

Vierailija
01.09.2011 |

Sanoi sen suoraan, että ahdistuu siitä eikä pysty siihen. On muuten todella viriili mies eli runkkaa monta kertaa päivässä ja minunkin kanssani alussa oli oikea seksipeto. Jotenkin menneisyyden haamut ja minun orgasmittomuus yhdynnässä on aiheuttanut tälläisen tilanteen ja nyt tämä ahdistaa minuakin. Hän kyllä hoitaa minulle aina orgasmin, mutta yhdynnässä en ole oikein koskaan saanut kenenkään kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö ette kuulu siihen 30% naisista jotka saa orgasmin yhdynnässä?

Häntä siis ahdistaa että kuulut valtaväestöön?

Eikä kovin normaalia ole hänen runkkaamisensa, jos pitää monta kertaa päivässä.

Vierailija
2/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen kanssa olen ollut, mutten ole vielä tavannut sellaista, joka ei saisi koskaan orgasmia yhdynnässä.

Kylläpä on johdatteleva ja provosoiva väite...

Kerro mikä on normaali määrä? Jonkun mielestä 0 kertaa, toisen mielestä 10 ei ole vielä paljonkaan. Ei kukaan voi tulla sanomaan toiselle, mikä on normaalia seksuaalisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen kanssa olen ollut, mutten ole vielä tavannut sellaista, joka ei saisi koskaan orgasmia yhdynnässä.

Orgasmin teeskenteleminen on tutkimusten mukaan hyvin yleistä.

Vierailija
4/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin monen naisen kanssa, tai sitten osa niistä on kohteliaasti teeskennellyt.

Esim. minä en ole saanut koskaan kenenkään kanssa orgasmia yhdynnässä, enkä todella ole ainoa, en edes harvinainen.

Vierailija
5/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että ovat paljonkaan näytelleet. Olen nimittäin nähnyt myös näyttelemistä, ja sen kyllä tunnistaa.

Vierailija
6/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että ovat paljonkaan näytelleet. Olen nimittäin nähnyt myös näyttelemistä, ja sen kyllä tunnistaa.

Tule uskossasi onnelliseksi sitten.

Vierailija
7/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua liikuttaa tämä hyväuskoisuus. Näyttelijöitäkin on monen tasoisia :-)

Vierailija
8/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on johdatteleva ja provosoiva väite...

Kerro mikä on normaali määrä? Jonkun mielestä 0 kertaa, toisen mielestä 10 ei ole vielä paljonkaan. Ei kukaan voi tulla sanomaan toiselle, mikä on normaalia seksuaalisuudessa.

ja nimenomaan sen miehen kanssa , jolta kysytään.

Naisilta kysyttäessä tilanne on sitten jo ihan toinen.

Olen itsekin seurustellut muutaman sellaisen mahtisonnin kanssa, joiden kanssa kaikki naiset ovat aina saaneet miehen itsensä kertoman mukaan - paitsi minä ; )

Tuo on joillekin miehille todella tärkeä kunnia-asia. Ja jos nainen ei saa, ei sitten millään, ollaan lopulta umpikujassa - ellei nainen sitten anna myöten ja teeskentele. Mistä päästään taas uuteen umpikujaan sen uuden naisen kanssa, joka ei saa.

Vierailija
9/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tulla sanomaan toiselle, mikä on normaalia seksuaalisuudessa.

Nuo kaksi lausetta ovat ristiriidassa keskenään.

Vierailija
10/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisen pitäisi saada orgasmi sillä tavalla, mikä on miehen mielestä "oikein".

Vähän sama kun nainen vaatisi, että miehen pitää saada omansa, kun nainen nykii miehen kiveksiä.

Vierailija
11/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut orgasmin yhdynnässä ainoastaan nykyisen kanssa.

Teeskentelyä on tullut harrastettua, vaikka en sitä suosittelekaan kenellekään. Uuden kumppanin kanssa se vaan on vaikeeta selittää, että nyt ei irtoo, vaikka ollaan ähelletty vaikka kuinka pitkään... Silloin on saattanut putkahtaa valeorgasmi, että pääsisi vihdoin nukkumaan!

Vierailija
12/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain 30% naisista saa myös yhdynnässä orgasmin.

Loput 70% saa ainoastaan klitorista stimuloimalla.

Ja aikoinaan, ennen nykyistä elämääni vietin hyvin villiä ja huoletonta, ja ennen kaikkea seksin täyteistä sinkkuelämää. Ja voin laittaa pääni pantiksi että ne kymmenet miehet joiden kanssa harrastin seksiä, ja teeskentelin orgasmin (yhdynnässä), niin elävät varmasti tänäkin päivänä vielä siinä uskossa että tulivat antaneeksi minulle elämäni kyydin. ;D

Ja miksikö panin kaikkien kanssa? Siis mukavaahan se oli, ja tuntui hyvältä, mutta en minä heiltä yhdeltäkään orgasmia saanut. Sitten ihan yksikseni itseni hoitelin.

Itse asiassa vasta nykyisen mieheni kanssa tuossa 10 vuotta sitten sain häneltä elämäni ensimmäisen orgasmin annettuna. Suuseksillä aluksi, ja viimein aloin saamaan myös yhdynnässä, kun oli ensimmäinen synnytys takana.

Ja täytyy kyllä todeta, että kyllä suurin osa miehistä on niin onnettomia toheloita sängyssä kuin olla ja voi. Aika harva kykeni olemaan todellinen MIES sängyssä.

Vierailija
13/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikoinaan, ennen nykyistä elämääni vietin hyvin villiä ja huoletonta, ja ennen kaikkea seksin täyteistä sinkkuelämää. Ja voin laittaa pääni pantiksi että ne kymmenet miehet joiden kanssa harrastin seksiä, ja teeskentelin orgasmin (yhdynnässä), niin elävät varmasti tänäkin päivänä vielä siinä uskossa että tulivat antaneeksi minulle elämäni kyydin. ;D

Ja miksikö panin kaikkien kanssa? Siis mukavaahan se oli, ja tuntui hyvältä, mutta en minä heiltä yhdeltäkään orgasmia saanut. Sitten ihan yksikseni itseni hoitelin.

Itse asiassa vasta nykyisen mieheni kanssa tuossa 10 vuotta sitten sain häneltä elämäni ensimmäisen orgasmin annettuna. Suuseksillä aluksi, ja viimein aloin saamaan myös yhdynnässä, kun oli ensimmäinen synnytys takana.

Ja täytyy kyllä todeta, että kyllä suurin osa miehistä on niin onnettomia toheloita sängyssä kuin olla ja voi. Aika harva kykeni olemaan todellinen MIES sängyssä.

Eipä kyllä ole surkeampia naisia kuin suomalaiset naiset sängyssä, mutta siitä ei saa puhua.

Vierailija
14/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi osoittaa semmoista ahdistusta "saamattomuudestani", että aloin ajoittain mukamas saada yhdynnässä. Seksi parani kummasti, kun miekkosen paineet katosivat. Alkoi saada itsekin paljon helpommin (aikaisemmin siinäkin paljon vaikeuksia, enää ei mitään).

Nykyään saan suuseksissä itsekin helposti ja ihan oikeasti, yhdynnässä pääsen jo melko lähelle. Mut vitsi kun miehet on hassuja, kun stressaavat tuosta naisen orgasmista yhdynnässä, mikään puhe ei siihen tuskaan tuntunut auttavan.

Vierailija
15/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ole surkeampia naisia kuin suomalaiset naiset sängyssä, mutta siitä ei saa puhua.

Vierailija
16/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi osoittaa semmoista ahdistusta "saamattomuudestani", että aloin ajoittain mukamas saada yhdynnässä. Seksi parani kummasti, kun miekkosen paineet katosivat. Alkoi saada itsekin paljon helpommin (aikaisemmin siinäkin paljon vaikeuksia, enää ei mitään).

Nykyään saan suuseksissä itsekin helposti ja ihan oikeasti, yhdynnässä pääsen jo melko lähelle. Mut vitsi kun miehet on hassuja, kun stressaavat tuosta naisen orgasmista yhdynnässä, mikään puhe ei siihen tuskaan tuntunut auttavan.

Ja vain yhden miehen itsetunto on mun saamattomuuteni kestänyt, ja sen vuoksi nykyisin aina silloin tällöin saankin. Mutta olimme olleet yhdessä n. 7 vuotta ennen kuin tämä onni meitä ensimmäisen kerran kohtasi. Mies on upea rakastaja, minä nautin ja yritän ilahduttaa häntä. Orgasmilla tai ilman.

Vierailija
17/22 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on mahtavaa!

Vierailija
18/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä usko.. luuletko että olet joku erikoisuus joka saa kaikkille naisille orgasmin..??? se on oikein helppoa jos ei saa niin voi näytellä

Vierailija
19/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkein hupaisimpia on ollu noi miehet, jotka on niiiiiin varmoja että kyllä kaikki naiset HÄNEN kanssaan on saaneet.. Juu ei ole saanu, teeskennelty on.. Nykyinen mieheni onneksi hoitaa minut taitavilla sormillaan, joten en ilman orkkua jää. Tuntuuhan yhdyntä toki hyvältä, mutten siitä orkkua saa vaikka mikä olis.

Vierailija
20/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa sauva, ja käyttele sitä miehesi nähden. Jo on kumma, jos ei innostu. Voi olla, että orgasmittomuutesi saa hänet tuntemaan itsensä kuohituksi. Opettele vähän teeskentelemään, ap! Supistat tiettyjä lantiopohjalihaksia jne. Jumppaa niitä. Mieskin tulee nopeammin, kun on tiukka puristus.

Naurattaa minuakin mies, jonka mielestä kaikki hänen naisensa ovat saaneet.....onnea vaan, jos olet pässinvarma! Minulla ei ole valittamista mieheni kyvyistä, mutta silti minä saan oo:n 8/10 kerrasta ja joskus en. (Edellisen mieheni kanssa en saanut yhdynnässä ollenkaan, ja sanon suoraan että se mies hallitsi suuseksin, oli iso vehje, mutta ei osannut käytellä lantiotaan.) Mieheni ei vain tiedä, että joskus teeskentelen ja samaa kertovat ystävänikin, että vaikka on kivaa, joskus ei vaan tule ja on vaan pakko teeskennellä, että oma mies on tyytyväinen ja tuntee "tehneensä maalin". Sitä kun ei halua loukata ja latistaa tunnelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme