Mikä on sinun vyötärönympäryksesi?
tiedätkö? Mun täytyy mitata, ei harmainta aavistusta edes suunnilleen.
Kommentit (23)
Mulla 98cm ja ällöttää.. Mun turvottaa vatsaa aina ja lisäksi suurin osa rasvasta on vatsassa. Näytän ihan siltä, kun olisin raskaana. Tosi kivaa.
Mulla 98cm ja ällöttää.. Mun turvottaa vatsaa aina ja lisäksi suurin osa rasvasta on vatsassa. Näytän ihan siltä, kun olisin raskaana. Tosi kivaa.
mutta vyötäröläski. Olen oikeasti ihan laihassa kunnossa muuten, mutta kaikki läski on vyötäröllä (ja tisseissä). Tervetuloa katsomaan ja kokeilemaan.
Totta, tuolla vyötäröllä voisi olla suht timmikin vyötärö, mutta kun ei ole!
t. se 75 cm
ja koska muualta olen hoikka/laiha, aina onnitellaan uudesta tulokkaasta :(
Ennen raskautta muistaakseni 65 cm.
jotain kontekstia tuolle mitalle... oon 168 cm pitkä ja painan 65-66 kg - siis ennen raskautta. Muita mittoja en ole kehostani mitannut. Housut on kokoa 42, paidat yleensä kokoa m.
yritän saada takaisin vanhat mitat, 64 cm. Unelma olisi alle 60 cm, mutta siihen en varmaan pystyisi ilman kiristyskorsettia tai nälkäkuuria ja kumpaankaan en halua ryhtyä.
mutta alle 65 se on aina ollut. Paino kerääntyy lantiolle sekä reisiin, enkä iso ole muualtakaan.
Jos vielä kerrot että mistä kohtaa mitataan?
tai jos sitä ei ole, niin pari senttiä navan yläpuolelta.
siitä kohdasta sormet yhteen kun takaapäin ottaa kiinni, silloin on tikissä kunnossa oleva nainen, monellako yltää
kova tsemppi päällä, että se olis kohta 70 cm. Tai vähemmänkin.
t. vyötärölihava