Lapsi otti valokuvan musta ja kaveristani...en tajunnut olevani näin läski!
Olin kaverini kanssa jotain puuhaamassa keittiössä. Minä raskaana ja kaverini tosi nätti ja normaalipainoinen (olen mäkin ollut). Kuvassa olimme molemmat selkä kameraan päin. Ja siis hyiiiiii.... olen ihan järkyttävän lihava. Oon vaan aiemmin katsellut peilistä itseäni edestä ja maha on toki iso mutta en ois uskonu olevani tätä kokoa. Ihan siis kamala norsu. Taitaa olla kamala laihdutuskuuri edessä synnytyksen jälkeen.
Onko muita, joilla painoa tullut ihan vaivihkaa raskauden lopussa? Muutamassa viikossa?
Kommentit (5)
Tiesin kyllä että kiloja tulee, eihän tää ees oo eka raskaus. Mutta siis ihan hurjaa miten tosi lyhyessä ajassa olen paisunut. Ja siis ei ole yhtään turvotusta...olisikin.
edes raskaana, mutta vasta kuvasta tajusin olevani hillitön läski :(
Peilistä olen nähnyt vain, että näytän samalta kuin ennenkin.
aina muuallekin kuin vain siihen mahaan. kasvot pyöristyy, hihattomia ei viitsi käyttää, peppu lätistyy tai ainakin näyttää siltä kun painopiste edessä, puhumattakaan uhkeasta povesta. Mutta kaikki on aina lähtenyt, välillä tuntuu että jopa liiaksi.
Eräs tuttu synnytti hiljattain. Hänelle tuli vaan pikkuinen vatsa, ei muuta. Synnytyksen jälkeen mahtui heti niihin vaatteisiin, mitä ennen raskautta piti. Sitten jotkut vaan paisuu hervottomasti, vaikka eivät herkuttelisi kovasti.
Olette te nykyäidit luonnottomia!