Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huulet turpoaa

Vierailija
01.09.2011 |

Onko muilla ongelmia huulten turpoamisen kanssa. Kesän aikana usemman kerran olen ollut botox-huuli. Milloin turpoaa koko alahuuli, milloin puolet ylähuulesta tai suupieli. Parin ruoka-aineen olen epäillyt moista aiheuttavan, mutta taas on huuli paisunut enkä noita epäilyttäviä ruoka-aineita ole syönyt viikkoihin. Vai voisiko syynä ollu joku muu? Turvotus kestää päivän verran. Pelkkä turvotus vielä ehkä menisi, mutta kun kihelmöi ja särkee samalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Ensimmäisen kerran turposi keväällä puolet ylähuulesta ja nyt on toistunu muutaman viikon välein, välillä alahuuli. Mistään ruoka-aineesta en usko johtuvan, kun se on tullut vaikka ei olisi syönytkään mitään. Ennen ei ole ollut tuommosta ongelmaa, ja olenkin aivan ihmeissäni että mitä tämä voi olla. Tuommosen jutun lukasin itse:

http://www.poliklinikka.fi/?page=2792845&qid=6584352

Vierailija
2/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt n.7 vuotta kestänyt noi vaivat ja niitä tulee nykyään pari kertaa viikossa ja menee parissa tunnissa ohi jos ei niihin ihottuma kohtiin koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toi angioödeema ja sillä alkoi tauti noilla huulen turpoamisilla. Otapa yhteys lääkäriin, kannattaa tutkituttaa, koska turpoamista voi tulla muuallekin ja pahetessaan tarvitaan epipeniä, jotta "kohtaus" saadaan laantumaan.

Tsemppiä.

Vierailija
4/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on tuo HAE eli angioödemaattinen syndrooma suositelen todellakin jatkotutkimuksia!