Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi pitää periaatteessa ihan hyvä formaatti pilata tällaisella ylilyönnillä?? BB ja ov..

Vierailija
31.08.2011 |

Tuottajat kuvittelevat, että saavat paljon katsojia friikeille hulluilleen "erilaiseen, salaisuuksia täynnä olevaan BB:n", kun todellisuus olisi voinut olla paljon helpompi, uskottavampi ja mielenkiintoisempi: Tavallisia, normaaleja ihmisiä hyveineen ja paheineen neljän seinän sisällä seuraavat kolme kuukautta.

Itse en ainakaan löytänyt näistä omaa suosikkiani, koska kenenkään näistä friikeistä en soisi voittavan mitään, en edes julkisuutta.

Tiedoksi: Joskus vähempi on parempi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisivat hemmetti tavallisia ihmisiä - ne on kaikista kiinnostavimpia loppupeleissä.

mutta kukapa normaali tuonne haluaisi mennä? Eipä taida olla tunkua.

Vierailija
2/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa nyt ketään hirveän erikoistakaan ollut:)

Jokaisella on varmasti se joku erityinen "piirre" jota alussa tuovat esille ( niin henkilö itse, kuin tuotantokin), mutta äkkiä ne piirteet jäävät taka-alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan ihan täysillä kulkeva sinne ei halua mennä. Julkisuudenkipeä pitäisi olla ja aika estoton, revitellä elämänsä kaikkien reposteltavaksi. Kuka sellaista haluaa? En minä ainakaan.

En katso bb:tä.

Vierailija
4/5 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

brittien bb kaudet oli ihan huippuja. Niissä oli suht normaaleja ihmisiä. Saivat aikaan riitoja, suhteita yms. viihdyttävää ilman älytöntä kännäämistä ja itsensä paljastelua.

Vierailija
5/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisivat hemmetti tavallisia ihmisiä - ne on kaikista kiinnostavimpia loppupeleissä.