Siis miksi pitää periaatteessa ihan hyvä formaatti pilata tällaisella ylilyönnillä?? BB ja ov..
Tuottajat kuvittelevat, että saavat paljon katsojia friikeille hulluilleen "erilaiseen, salaisuuksia täynnä olevaan BB:n", kun todellisuus olisi voinut olla paljon helpompi, uskottavampi ja mielenkiintoisempi: Tavallisia, normaaleja ihmisiä hyveineen ja paheineen neljän seinän sisällä seuraavat kolme kuukautta.
Itse en ainakaan löytänyt näistä omaa suosikkiani, koska kenenkään näistä friikeistä en soisi voittavan mitään, en edes julkisuutta.
Tiedoksi: Joskus vähempi on parempi.
Kommentit (5)
Ei noissa nyt ketään hirveän erikoistakaan ollut:)
Jokaisella on varmasti se joku erityinen "piirre" jota alussa tuovat esille ( niin henkilö itse, kuin tuotantokin), mutta äkkiä ne piirteet jäävät taka-alalle.
että kukaan ihan täysillä kulkeva sinne ei halua mennä. Julkisuudenkipeä pitäisi olla ja aika estoton, revitellä elämänsä kaikkien reposteltavaksi. Kuka sellaista haluaa? En minä ainakaan.
En katso bb:tä.
brittien bb kaudet oli ihan huippuja. Niissä oli suht normaaleja ihmisiä. Saivat aikaan riitoja, suhteita yms. viihdyttävää ilman älytöntä kännäämistä ja itsensä paljastelua.
Ottaisivat hemmetti tavallisia ihmisiä - ne on kaikista kiinnostavimpia loppupeleissä.
mutta kukapa normaali tuonne haluaisi mennä? Eipä taida olla tunkua.