Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän lapsen opettajalle soittaa?

Vierailija
31.08.2011 |

Meidän 4-luokkalaisen opettajalle ei saa. Sanoi, että pitää soittaa kouluun tai laittaa viesti. Hän ei ole ollenkaan tavoitettavissa puhelimitse.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina tulee lappu "ti 5.9. lähdetään klo 8.00 sinne ja sinne ..." Juu ei ole ensi viikon tiistai 5.9. Maanantai on 5.9. Lapsi antaa tämän lapun perjantaina klo 17. Siinäpä sitten päätä raavit, että tapahtuuko jotain tiistaina vai maanantaina... Ja ei ole Wilmaa meillä.

Päivämäärien ja viikonpäivien kirjoitus lappusille on ihan ylivoimaista opettajille. Pitäiskö niille järjestää joku koulutuspäivä kalentereista? Että osaisivat lukea niitä?

Onneksi se Wilma on olemassa, mutta ei kuitenkaan käytössä ihan kaikissa paikoissa.

Vierailija
2/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten voi soittaa kenellekään muulle vanhemmalle?

kun ne on saanut ne samat laput perjantaina, joissa on väärät päivät ja päivämäärät, koskien ehkä maanantaita? Mistä ne vois tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitte, että opettajille soitellaan iltaisin ja viikonloppuisin. Meillä on opettaja antanut numeronsa ja ikinä en ole soittanut illalla, enkä viikonloppuna. Olen soittanut iltapäivällä muistaakseni 1-2 kertaa liittyen epäselviin lappuhin, kun jokaisessa on aina eri päivämäärät ja kellonajat liittyen samaan asiaan ja lapsi vielä kertoo jotain aivan muuta.

soittanut, mutta melkein joka koulusta löytyy psykomamma tai pari, jotka humalassa tai muuten vaan saavat päähänsä jaaritella parikin tuntia...

Vierailija
4/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en usko, että kouluista tulisi tieto jostain maanantaina olevista menoista tai retkistä edellisenä perjantaina.

Vierailija
5/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en usko, että kouluista tulisi tieto jostain maanantaina olevista menoista tai retkistä edellisenä perjantaina.

ihan on elävästä elämästä tämä. Siitä siis on tullut aiemminkin "ennakkovaroituslappu" ja sitten perjantaina tulee vielä lappu, jossa ristiriitaista tietoa. Kivaa.

Vierailija
6/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalta tulee lappu, jossa on viikkonumero, päivä ja päivämäärä, niin näistä melkein poikkeuksetta on joku väärin. Näin on.

Vierailija
7/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on elävästä elämästä tämä. Siitä siis on tullut aiemminkin "ennakkovaroituslappu" ja sitten perjantaina tulee vielä lappu, jossa ristiriitaista tietoa. Kivaa.

ajattelisi varautua maanantaina varmuuden vuoksi (koulun jutut eivät nyt mitään kamalaa ikinä vaadi) ja ryhtyisi sitten normaaliin viikonlopun viettoon :)

Vierailija
8/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman numeronsa ja sanoi, että saa soittaa, mutta ennen iltauutisia. Ja sanoi vielä, että soittakaa mielummin turhaan, kuin ahdistutte kotona jostain turhasta asiasta. Täällä opettajat tuntuvat olevan tosi tiivis osa yhteisöä. Olen kyllä silti ajatellut pitää omat mahdolliset soitot ihan virka-ajan puitteissa :)

Miehellä, joka siis on ope, on pre-paid liittymä, jonka numeron antaa vanhemmille. Puhelin on joku vanha romu. Pitää sitä päällä n. 7.30-17/18. Muina aikoina vanhemmat laittavat tekstareita ja mies soittelee sitten koululta seuraavana päivänä perään. On toiminut ihan hyvin.

Vierailija
9/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään meidän koulun opettajilla on työkännykät (opettajia 3) mutta vielä toissa vuonna jaossa olivat opettajien omat numerot, wilmaa ei ole käytössä. Ja kyllä ne numerot mulla on kännykässä tallessa, tosin enpä niihin ole soitellut lasten kouluasioissa sen koomin. Kerran viime talvena selvitin yhtä ovi hässäkkää (seura- juttuja) ja soitin opettajalle kotiin.

Ja jos aihetta niin en usko, että lapsen opettaja lyö luuria korvaan, taitavat työkännykkää pitää noin klo 17 saakka silmällä, tekstiviesti on hyvä laittaa opettajalle, saattaa vastata saman illan aikana tai seuraavana aamuna viimeistään.

Vierailija
10/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun numero, sähköposti ja Wilma riittävät hyvin.

Vierailija
11/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rennompi ihminen ajattelisi varautua maanantaina varmuuden vuoksi (koulun jutut eivät nyt mitään kamalaa ikinä vaadi) ja ryhtyisi sitten normaaliin viikonlopun viettoon :)

joku rennompi ope varmaan vois antaa sen numeronsa, kun kerran tietää millainen huithapeli on ja millaista sähläystä aiheuttaa muille. Joo ja maanantaina lapsella, siis viime vuonna, koulu alkoi klo 10, mutta joo ihan kivaahan se on mennä sinne varmuuden vuoksi klo 8 :DDDD

Vierailija
12/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rennompi ihminen ajattelisi varautua maanantaina varmuuden vuoksi (koulun jutut eivät nyt mitään kamalaa ikinä vaadi) ja ryhtyisi sitten normaaliin viikonlopun viettoon :)

joku rennompi ope varmaan vois antaa sen numeronsa, kun kerran tietää millainen huithapeli on ja millaista sähläystä aiheuttaa muille. Joo ja maanantaina lapsella, siis viime vuonna, koulu alkoi klo 10, mutta joo ihan kivaahan se on mennä sinne varmuuden vuoksi klo 8 :DDDD

Vierailija
13/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsestään selvä juttu, eipä olisi tullut mieleen soitella päiväkodinopettajillekaan iltaisin. Ja itsekin arvosta sitä, etteivät asiakkaat soittele minulle iltaisin (jos joku äärimmäinen hätä olisi, se olisi ok).

Saa virka-aikaan ja virka-ajan ulkopuolella vain erittäin tärkeästä syystä joka on sellainen ettei voi odottaa seuraavaan aamuun.

Vierailija
14/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sitten laitoit tällaisen aloituksen jos ei se kerran ole sinulle ongelma?

onko se yleinen käytäntö. Luokilla 1-3 opettaja antoi numeronsa ja sanoi, että saa soittaa klo 14-16. Nyt uusi ope ei antanut. Minä en soittanut kertaakaan opettajalle, mutta oli kiva tietää että saa soittaa, jos on asiaa.

Vierailija
15/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö sinusta saada iltaisin sitten soitella päiväkodin työntekijöille tai opettajille tms?

Vierailija
16/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilaiden vanhemmille, kiva turista vaikka lauantai-iltana mukavia t.ope myös:)

Vierailija
17/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivisin opettaja on kiinni tunneissaan, ja iltaisin ei enää kehtaa soitella. Tietää ainakin, että kun opettaja soittaa itse takaisin, hänellä on silloin aikaa puhelulle.

Vierailija
18/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö sinusta saada iltaisin sitten soitella päiväkodin työntekijöille tai opettajille tms?

Mistä sä päättelet että mä illalla soittaisin?

Jos lapseni koulu loppuu esim. klo 13, niin minä kyllä ajattelisin että soittaisin esim. 13.15.

Vierailija
19/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan voit soittaa opehuoneeseen, ei se ope sieltä koululta mihinkään ole lähtenyt.

Vierailija
20/46 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jätä soittopyyntö opehuoneeseen, niin kyllä se ope soittaa ennen kotiinlähtöään sinullepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi