Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mä en mene!!
31.08.2011 |
vanhenpainiltaan nimittäin..varmaan saa tarpeelliset tiedot muutenkin
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä ole meiltäkään käyty pitkiin aikoihin siellä, lapset on kavereita keskenään luokalla ja puhutaan vanhempien kanssa keskenään asioita milloin mitäkin ja opettajan kanssa on tullut soiteltua.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan ajatellut millasen signaalin annat lapsellesi kun et mene sinne?