Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uimahallista, miten muita kiinnostaa?

Vierailija
31.08.2011 |

Siis miten jotku jaksaa kyylätä?

Nyt jo kauemman vauvauinnissa käyneenä suihkussa huomasin, että kun lopetin alapääkarvojen ajelun kokonaan niin muut nuoret äidit vahtaa suurin piirtein ettei silmät pullistu päästä ulos! Ilmeisesti ajattelevat, että mikä tuota luolanaista vaivaa. Näytti heillä olevan erittäin vähän tai ei ollenkaan alakarvaa, mitä nyt vastineeksi mulkaisin.

En ole jaksanut ajella yhtään, ennen siistin jonkun verran mutten kokonaan. Nyt kyllä rehottaa ihan luomuna, täytyy silti sanoa että tuli yllätyksenä miten paljon se muita haittaa. Ilmeistä päätellen.

En olis uskonut kokevani näin paljon turhamaisuutta. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmetyttää muaki miten jollain voi kiinnostaa toisen alapään karvoitus, oli sitä tai ei. Tuntuis jotenki ahistavalta ku joku pervo akka kyyläis silmät pyöreinä mun alapäätä. Mulkase takasin tai huomauta että tuijottelu on epäkohteliasta.

T. itse posliini

Vierailija
2/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli ihan kummallinen kuka ei kuulu joukkoon olo. Siis niiden katseiden takia jotka ei vaan ollu kuvittelua todellakaan jota kohta joku epäilee.

Ei kai niin suuri asia pitäny olla tämä muutokseni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että joku mamma, joka kuluttaa lukemattomia tunteja miellyttääkseen miestään nyppimällä alapäätään, on tyrmistynyt kun joku uskaltaa olla luomu.

Minä en talvisin viitsi ajella edes säärikarvoja ja kainalokarvoja. Ihan kuule vipellän uimahallissa kaikkine karvoineni päivineni. Antaa posliinit tuijottaa.

Vierailija
4/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta altaalla pitää olla sitten sellainen uikkari, ettei puska rehota reunoilta. Ja päin vastoin: jos on pikkuinen uikkari, karvat pitää siistiä.

Ja ennen kuin joku älähtää epätasa-arvosta, niin TÄMÄ KOSKEE MYÖS MIEHIÄ. Yököttää joskus, jos piukkahousuisen miehen perskarvat vilkkuvat esim. korokkeelta hypätessä.

Vierailija
5/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on kyllä vaikea kuvitella että joku katselisi toisten alapäitä

Vierailija
6/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naiivi. En ymmärrä miksi jotku kiillottavat niin kruunuaan, että enhän minä ainakaan edes vilkaise. Tuskin kaikki katsovat, mutta uskon että suuri osa kuitenkin hieman katsoo millaiset tissit, maha ja häpy. Itse en ainakaan koe olevani sairas jos hieman vertaillen muita vilasen.

Vierailija
7/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisinaan ei voi välttyä näkemästä, vaikka haluaisi. ;)

Nimim. aina siistinä uimahallissa

Vierailija
8/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaa av-mammat. Välttelevät katsetta ja hymyilevät sisäänpäin, pahimmassa tapauksessa hymisevät aivan kuin tietäisivät jotakin mitä sinä et tiedä - miettivät varmasti karvoja. Katsovat pois silmiään suurentaen ja yrittäen pitää kasvoja peruslukemilla ikään kuin 'en minä mitään ajatellut'. Vertailevat ja vilkuilevat huomaamatta ja jos jäävät kiinni katseesta, napittavat yhtäkkiä jotakin laatanreunaa seinällä. Normaaleja naisia kohtaa uimahallissa enää harvoin. Heidät tunnistaa normaalista käytöksestä.

Vierailija
9/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellainen haittaa, jos joku nainen TUIJOTTAA. Tässä kerran eräs nuori nainen tuijotti minua himokkaasti suihkutiloissa, olipa ihan järkyn kiusallista. Tarvitseeko edes sanoa, että olen täysin hetero.

Vierailija
10/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta altaalla pitää olla sitten sellainen uikkari, ettei puska rehota reunoilta. Ja päin vastoin: jos on pikkuinen uikkari, karvat pitää siistiä.

Ja ennen kuin joku älähtää epätasa-arvosta, niin TÄMÄ KOSKEE MYÖS MIEHIÄ. Yököttää joskus, jos piukkahousuisen miehen perskarvat vilkkuvat esim. korokkeelta hypätessä.

Näitäkin näkee. Ei kauan aikaa kun ehkä 25 vuotias nuori kaunis ja kaikinpuolin normaalin näköinen nainen oli valkoisessa uimapuvussa! josta näkyi siis järkyttävän musta ja leveä karva-alue ihan läpi!! Kuin olisi haarakiila ollut mustaksi maalattu. Sitä en katsonu, että pursuiliko sivusta mutta tuuhea se alue taisi olla. Ilmeisesti ei hirveästi peiliin katsonut, sillä se suurin piirtein näytti kuin valkoinen uimis olisi alhaalta ihan rikki.

Vierailija
11/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa nähtyä-ketjut tulevat eikä kukaan tee aloitusta kauheista uimarantatapahtumista.

Vierailija
12/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin näkee. Ei kauan aikaa kun ehkä 25 vuotias nuori kaunis ja kaikinpuolin normaalin näköinen nainen oli valkoisessa uimapuvussa! josta näkyi siis järkyttävän musta ja leveä karva-alue ihan läpi!! Kuin olisi haarakiila ollut mustaksi maalattu. Sitä en katsonu, että pursuiliko sivusta mutta tuuhea se alue taisi olla. Ilmeisesti ei hirveästi peiliin katsonut, sillä se suurin piirtein näytti kuin valkoinen uimis olisi alhaalta ihan rikki.

Näytti muuten oikeasti tältä ja liiottelematta. :)

http://www.thefashionpolice.net/2010/07/the-hairy-underwear-collection-…

Vierailija
13/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naiivi. En ymmärrä miksi jotku kiillottavat niin kruunuaan, että enhän minä ainakaan edes vilkaise. Tuskin kaikki katsovat, mutta uskon että suuri osa kuitenkin hieman katsoo millaiset tissit, maha ja häpy. Itse en ainakaan koe olevani sairas jos hieman vertaillen muita vilasen.

en käytä suihkussa silmälaseja.

T. nimim. -6

Vierailija
14/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoitus vaaleaa/maantienharmaata, suoraa ja vain keskellä kapea soiro (luonostaan siis näin)

Vierailija
15/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä suihkussa silmälaseja.

T. nimim. -6

vika, onneksi en edes näe jos joku mun toosaa haluaa ällistellä! Siitä vaan kaikessa rauhassa :D ei se siitäkään kulu! :D

Vierailija
16/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoitus vaaleaa/maantienharmaata, suoraa ja vain keskellä kapea soiro (luonostaan siis näin)

Mutta tällaisen värjäisin tummaksi.

Vierailija
17/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että joku mamma, joka kuluttaa lukemattomia tunteja miellyttääkseen miestään nyppimällä alapäätään, on tyrmistynyt kun joku uskaltaa olla luomu.

Minä en talvisin viitsi ajella edes säärikarvoja ja kainalokarvoja. Ihan kuule vipellän uimahallissa kaikkine karvoineni päivineni. Antaa posliinit tuijottaa.

No kyllä, tuli loukkaantunut olo sillä katseet olivat jollain tavalla halveksivia minusta. Kuin likaista rottaa olisi kyylätty. En uskalla pilluunsa karvojakaan kasvattaa ettei katsota kieroon. Sinnehän ne kuuluu kumminkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän