G: Miten te puolisoina muistatte toisianne jouluna?
Kommentit (4)
ja tietysti lahjoilla! Me tykätään ostaa toisillemme lahjoja, se on niin helppoa ja kiva nähdä kun toinen ilahtuu.
mulle ei ole pakko ostaa mitään lahjaa. Mun joulu syntyy ruoista ja läheisistä ihmisistä, kynttilöistä ja musiikista. Inhoan kaikkea turhaa tavaraa. Olen sanonut, että lahjan voi ostaa, jos on aidosti hyvä idea (tykkään esim. kirjoista), mutta minulle ei tarvitse ostaa väkisin jotain.
Välillä annetaan lahjoja, välillä ei. Minusta toisen muistamista on yhteinen aikakin.
Lahjomalla. Lisäksi koitan anoppijouluina muistaa, että ihmisillä on eri tapoja viettää joulua. Se on vain todella vaikeaa, kun itse pidän juolun vietossa mutta anoppilassa joudun katselemaan, kun anoppi hoitaa järkkäämisen. Ruuatkin ovat erilaisia kuin mihin olen tottunut mutta miehen takia koitan olla puuttumatta. Hänelle kuitenkin on tärkeintä, että viihdyn hänen perheensä kanssa ja olen puuttumatta heidän perinteisiin.
Viettäessämme joulua minun vanhempieni luona, koitan taas huomioida miestäni tuomalla hänelle tärkeitä jouluruokia meidän joulupöytäämme.
että paras lahja minulle on olla ostamatta lahjoja aikuisten kesken. Mulla on niin paljon järjestämistä siinä joulussa etten yhtään kaipaa siihen lahjastressiä vielä päälle. Ilman sitä stressinaihetta mä suorastaan pidän jouluvalmisteluista.