Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi hiusten rasvoittumiseen?

Vierailija
31.08.2011 |

Yhden päivän voin olla pesemättä hiuksiani ja sittenkin illalla jo otsatukka on rasvainen. Tosi inhottavaa. Hiukset on pitkät ja rasittaa pestä niitä joka ikininen päivä. Onko mitään vinkkejä tähän ongelmaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kampauksia, joissa tukan lievä rasvaisuus ei näy. Tai raidoita tai käsittele tukkaa muuten "rajusti" että kuivahtaa :D

Vierailija
2/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidennä pesuväliä. nykyään pesen hiukset vaan n. joka kolmas päivä ja ei ne enää rasvoitu päivässä :) vaatii kyllä kärsivällisyyttä sen "totutusajan" ja tosiaan tiukkaa ponnaria/lettiä/huivia päähän mutta eipä tartte enää tapellä. ja itsellä hiukset alaselkään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pesin joka toinen päivä. Nyt kun olen kotona hoitovapaalla, niin otin rasvakuurin päälle. Ei haittaa vaikka onkin vähän epäsosiaalisen näköinen jonkun aikaa :)

Mutta siis nyt pesen joka kolmas tai neljäs päivä hiukset, sitä useammin eivät tarvitse pesua. Hiukset ei rasvoitu yhtään niin paljon, kun pesen harvemmin.

Niin ja oikeanlainen shampoo tietysti kehiin, hoitoaine AINOASTAAN hiusten latvoihin. Ei lähellekään päänahkaa.

Vierailija
4/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä rasvaisilla hiuksilla. Kun ne on sitten tokana päivänä jo todella rasvaiset ja töissäni on pukeuduttava siististi jakkuja ja sellaista joten en kyllä voi olla huivi päässä tai hiukset rasvaisena päivääkään. Mikä shampoo tai hoitoaine olis tehokas?ap

Vierailija
5/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä shampoo sinulla on nyt käytössä? Minulla hiukset rasvoittuivat ennen todella nopeasti ja letti tuntui muutenkin aina likaiselta, mutta vaihdoin shampoon silikonittomaan (esim. XZ, Erittäin hieno suomalainen shampoo, Herbina)eikä noita ongelmia ole enää! Tietenkään kaikkien hiukset tai hiuspohja ei silikonista kärsi, mutta minua vaihto auttoi. Tietty pesuvälin pidennys kannattaa myös, äkkiä hiuspohja siihen tottuu :)

Vierailija
6/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitä rasvaa siis tuottaa, ja hiustyyppi on jokaisella yksilöllinen, niin että mitään tiettyä shampoota ei voi nimetä. Kokeilemalla löytyy se itselle oikea. Joillekin sellainen syväpuhdistava (kampaamoissa myytävä) toimii, mutta esim. mulla tuntui vaan lisäävän rasvan tuotantoa.

Ota maltillinen permis, jos tukka pitää olla siistinä töissä. Se kuivattaa vähän hiusta eikä rasvaisuus näy läheskään niin nopeasti ja hyvin.

Vierailija
7/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen siihen tyytyväinen ollut mutta rasvaisuuteen se ei tepsi. Täytyypä varmaan vaihtaa aluks shampoota, aika kauan olen samaa nyt käyttäny. Permistä en uskaltaisi ottaa, kerran ottanu ja tuli aivan kamala! Onko kellään kokemusta noista rasvasenpäänahan shampoista? Myydäänkö niitä ihan esim. prismassa vai onko kampaamo tuotteita?

Vierailija
8/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen siihen tyytyväinen ollut mutta rasvaisuuteen se ei tepsi. Täytyypä varmaan vaihtaa aluks shampoota, aika kauan olen samaa nyt käyttäny. Permistä en uskaltaisi ottaa, kerran ottanu ja tuli aivan kamala! Onko kellään kokemusta noista rasvasenpäänahan shampoista? Myydäänkö niitä ihan esim. prismassa vai onko kampaamo tuotteita?

Sunsilk on ihan karmeaa mömmöä, kokeilin sitä joskus ja tuntui etteivät hiukset puhdistuneet millään kunnolla. Sisältää reippaasti silikonia.

Vierailija
9/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta shampoo rasvoittuvalle päänahalle, löytyy ihan päivittäistavaraliikkeistäkin. hoitavat shampoot rasvoittaavat vieläkin enemmän ja hoitoainetta tosiaan vain latvoihin.

älä koske etuhiuksiin (esim. laita etuhiukset pinneillä kiinni jottei tarvitse niitä olla koko ajan siirtämässä korvantaakse)

kolmantena mitä muutkin suosittelevat, pidennä pesuväliä. ensimmäisenä päivänä hiukset auki, toisena kiinni (kiinni ollessa eivät näytä rasvaisilta). kiinni ollessa hiukset rasvoittuvat vähemmän (kosket vähemmän)

hiusten rasvoittuessa tupeeraa niitä, hiukset eivät tämän jäkeen näytä läheskään niin rasvaisilta!

Vierailija
10/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ehdottaisin rasvapäiville. Itse tupeeraan jo pesupäivänä ja rasvaisuus näkyy vähemmän, sillä omani on juuri sellainen että illalla otsis limassa.

Vierailija
11/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla voit pidentää pesuväliä. Itse en voi käyttää kaupan shampoita ollenkaan, vaan kampaamotuotteita, esim. hairstoresta saa ihan kohtuuhintaan hyvää shampoota. Lisäksi minulla on sellainen päänahka joka tottuu samaan shampooseen, eli alkaa rasvoittumaan nopeasti. Kun käytän liian kauan samaa merkkiä niin hiukset alkaa rasvoittumaan jo päivässä. Sitten vaihdan merkkiä ja taas voi olla pesemättä pari päivää, välillä pesen vain otsatukan ja laitan hiukset ponnarille. Myös kampaajalla käynti kuivattaa päänahkaa - siis värjäys ja meilläpäin ainakin saa kampaajalla hiuspohjaan naamion, joka myös auttaa rasvoittumisen ehkäisyyn. (piparminttunaamio)

Vierailija
12/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin luultavasti liian hoitavaa shampoota tai hoitoainetta. Yleensä käytän samaa merkkiä kummassakin, mutta kampaaja suositteli vaihtamaan toisen. Se auttoi!

Vaihtelen myös usein shampoota. Minulla on pari eri merkkiä joita käytän jatkuvasti. Käytän ainoastaan kampaamotuotteita silikonin pelossa.

Vierailija
13/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin luultavasti liian hoitavaa shampoota tai hoitoainetta. Yleensä käytän samaa merkkiä kummassakin, mutta kampaaja suositteli vaihtamaan toisen. Se auttoi!

Vaihtelen myös usein shampoota. Minulla on pari eri merkkiä joita käytän jatkuvasti. Käytän ainoastaan kampaamotuotteita silikonin pelossa.

Vaihdoin shamopoota/hoitoainetta ja heti auttoi. Riippuu toki vähän hiuksista mutta minun pitkiin hiuksiin sopii parhaiten Lidlin Cien hoitoaine ja shampooo. Olkoonkin ns. halpistuotteita, mutta noita en vaihda pois =)

Vierailija
14/14 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy Hairlekiinissa tai muussa kaupassa ja osta laadukas shampoo sekä kuivashampoo! Itselläni toimii Purelogyn shampoo ja hoitoaine sekä Tigin kuivashampoo. T. entinen rasvis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä