Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako teidän vanhemmat lastenne synttäreitä?

Vierailija
30.08.2011 |

Muistaako teidän vanhemmat lapsianne heidän syntymäpäivinään? Entä teitä itseänne? Mua eikä mun lapsia ei muisteta ja tuntuu pahalta, ei nyt omasta puolesta, mutta lasten..

Kun osaavat jo kaivata sitä että olisi mummo ja ukki ja ymmärtävät myös sen, että muilla on sellaiset ja he muistavat ja käyvät kylässä.

Tuntuu että kaikilla muilla on jotain kummallisia ongelmia tyyliin "mummo ostaa liikaa". Vähän katkeroittaa, myönnän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei muistanut minun synttäriäni joka vuosi, kun olin lapsi (erosivat kun olin 6-vuotias). Tähän asti on muistanut poikani synttärin, mutta häntä muistuttikin uusi vaimonsa. Nyt uusi vaimo on menettänyt mielenkiinnon tähän "lapsenlapsipuoleen"... Vähän pelottaa muistaako ukki pojan 13-vuotispäivän. En voi muistuttaakaan, koska minulla on jo valmiiksi heidän mielestään tapana vain pyytää ja pyytää eikä koskaan kiittää (ei ole ihan niin mutta kai se sitten siltä on näyttänyt).

On se harmillista. Eivät ole enää kutsuneet poikaa kyläänkään kolmeen vuoteen.

Eli ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu. Ja lapsen puolesta!!

Vierailija
2/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isäni ei ole koskaan tarvinnutkaan muistaa, kun äiti on hoitanut sen puolen hänen puolestaan. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin vietämme juhlia sukulaisten kesken. Yleensä juhlat siirtyvät viikonloppuun vaikka varsinainen synttäripäivä olisi viikolla.

Vierailija
4/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin isovanhemmat. Harvoin nähdään välimatkan takia mutta paketit kulkee molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi