Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pika-apua, FB ja kaveripyynnöt, OV

Vierailija
30.08.2011 |

Jos joku tuttu on pyytänyt kaveriksi ja "roikotan" sitä kaveripyyntöä, en varma haluanko ko. ihmisen kaverikseni... Niin näkeekö tuo ko. ihminen MINUN tietoni? Vert. jos itse lähettää pyynnön niin kk ajan ko. ihminenhän näkeen minun seinäni ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilissasi on julkista. Eli jos kaverilista näkyy kaikille ja hyväksyt jonkun muun kaveriksi, niin tuttu näkee tämän xx jaa yy ovat nyt kavereita. Jos tilapäivityksesi näkyvät kaikille ovat ne tutun uutisissa. Samoin jos kaikille näkyy kuvat ja lisäät niitä yms. Jos yksityisyysasetukset ovat tiukalla niin eipä paljon näy.

Vierailija
2/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ärsyttävää. Joko hyväksy tai hylkää. Myöhemmin voit pyytää kaveriksi jos siltä tuntuu. Toi roikottaminen on minusta paljon loukkaavampaa kuin kaveripyynnön hylkääminen. Se on töykeää ja välinpitämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kaveripyyntöjä tulisi sellaisilta ihmisiltä, joita en halua kaverikseni enkä halua jakaa heidän kanssaan yksityisasioita. Hylkäämisestä taas syntyisi kiusallisia ja toisin paikoin erittäin hankalia tilanteita. En siis käytä koko naamakirjaa.

Vierailija
4/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli profiili on hyvin "suojattu", siellä ei juuri mitään näy julkisesti, esim. seinäkirjoituksia tmv. Pointti on se, että en halua että ko. ihminen näkee mitään (seinäkirjoituksia ym.) ihan sama jos jonkun kaverilistan tmv. "kaikille näkyvän" (=mitä näkee jos hakee minua kaikille näkee?) näkee, se ok.

Ja roikottamiseen on muutama hyvä syy, tärkein se että en TIEDÄ haluanko ko. ihmisen kaverikseni (=tunnen hänet, mutta en kovin hyvin), ja en ole siitäkään varma haluaako minut listoilleen vain siksi että haluaa "vakoilla" yhteistä tuttuamme.