Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkka 1800e/kk. kannattaako kokopäivätyö???

Vierailija
30.08.2011 |

perkeles.olen tehnyt osapäivähommia mooooonta vuotta.

nyt aloitin muutama viikko sitten kokopäiväisenä,palkaa 1800e. hemmetti,7,5h työpäivät,niin olen iltaisin ihan nakit!

alan harkitsemaan palaamista osapäivähommiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse teen 24/7 töitä, palkkaa siitä saan vain 470e kk ja siitä pois verot. Eli oo vaan onnellinen kun saat jopa tuon verran ja vielä illat levähtää.

Vierailija
2/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrää ulosottoon maksettavana, vuokralla jos asut niin mikä ettei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrää ulosottoon maksettavana, vuokralla jos asut niin mikä ettei

ihan normipalkka,minä olen ihan tyytyväinen tohon!Ja asun oktssa-pian maksetussa sellaisessa!

Vierailija
4/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse teen 24/7 töitä, palkkaa siitä saan vain 470e kk ja siitä pois verot. Eli oo vaan onnellinen kun saat jopa tuon verran ja vielä illat levähtää.

Vierailija
5/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotiäiti? Tuonko mitalin?

Vierailija
6/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotiäiti? Tuonko mitalin?

Vierailija
7/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä yh-äiti ja lapsi niin pieni, että pakko tehdä nyt näin, kun isä ei ole kuvioissa.

Vierailija
8/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä montako tarhaikäistä maksettavana.

Vierailija
9/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kotityöt siellä kotona odottaa kun sullakin mutta vaan paljon vähemmän aikaa tehdä ne. Ja lapsen/lapsien kanssa myös työssäkäyvät äidit viettävät aikaansa iltaisin. Taidat olla niitä samanlaisia sankarikotiäitejä kuin naapurini, joka itse on kotiäitinä ja heti kun minä pääsen töistä pukkaa kolme lastaan meille koko illaksi leikkimään, ellen tiukasti kiellä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi