Kuinka vilkas seksielämänne on 45-55 vuotiaat
Kommentit (35)
2,5 kk sitten,sitä ennen oli reilun vuoden väli.ei oikein enää nappaa.Turhis.
Meillä sekä M että N reilusti yli viisikymppisiä. Aiemmin seksiä joutui vonkaamaan turhautumiseen asti ja pahimmillaan 1,5 vuotta kokonaan ilman, mistä seurasi vain turhaa riitelyä ja katkeruutta. Toinen pitkä tauko (noin vuosi) päättyi keväällä kun otin härkää sarvista. Eli esitin vaimolle kohteliaasti HETI valittavaksi kahdesta vaihtoehdosta: kohtuullisesti seksiä tai sitten luvan kanssa vieraissa. Sen jälkeen 1-3 kertaa/viikko mikä on (lähes) riittävästi tällä iällä. Vaimo on jopa ryhtynyt ottamaan suihin ja anaaliin toisin kuin aiemmin.
noin minunkin varmaa pitää toimia, miellä rakastellaan keskimäärin joka viidesviikko. No, nyt on mennyt parikuukautta ja minä hypin seinille. Erota en halua. omakäsi kypsyttää, taidan hankkia flehlightin =).
Vaimoa ei vain kertakaikkiaan nappaa koko juttu -surullista tosiaan.
ja seksiä lähes joka päivä. Leluja ja kaikkea kivaa joskus, anaalia ei.
noin minunkin varmaa pitää toimia, miellä rakastellaan keskimäärin joka viidesviikko. No, nyt on mennyt parikuukautta ja minä hypin seinille. Erota en halua. omakäsi kypsyttää, taidan hankkia flehlightin =).
Vaimoa ei vain kertakaikkiaan nappaa koko juttu -surullista tosiaan.
Ota asia rauhallisesti ja määrätietoisesti puheeksi. Vaimosi voi toki kieltäytyä seksistä mutta silloin hänellä ei ole moraalista oikeutta vaatia uskollisuutta. Älä anna hänen lykätä (hankalaa) asiaa eteenpäin vaan vaadi selkeää päätöstä. Jos vaimosi kuitenkin valitsee seksin (kuten minun tapauksessani), aseta selkeä raja "hyväksyttävälle suoritukselle". Minun kohdallani sovimme, että vähintään kerran viikossa onnistuu ja jollei aiemmin viikolla ole mitään seksin suhteen tapahtunut, on panoilta lauantaina. Tällöin menoa helpotetaan liukasteilla jos halut esileikin jälkeen edelleen puuttuvat.
Toivottavasti käytte hyvän ja rakentavan keskustelun, ongelmista puhumisen välttely tuo vai katkeruutta ja masennusta.
Joka päivä, nyt vuoden ajan. Parempaa seksiä, kuin koskaan ennem.
Mennään miehen vauhdin mukaan.
Omalla kohdalla homma vaan toimii niin, että mitä vähemmän seksiä on, sitä vähemmän se kiinnostaa. Melko kurjaa, kun huomaa oman libidonsa hiipuvan odotteluun ja tv:n ja herkuttelun kiinnostavan ilta illalta enemmän. Minusta on tulossa laiska norsu sen entisen kiimaisen ja itsestään huolta pitävän naaraan sijaan.
Niin mikä elämä?
Kyllä tässä kumpainenkin elossa ollaan, mutta ei nyt tule tuon termin tarkoitus mieleen.
m48
olemme ollee yhdessä 10v.siis aika nuori tuttavuus,olemme aika menevää sorttia siis railakkaita luonteeltamme,harrastetaan yhdyntää melkein aina kun on tilaisuus,paikalla ei ole väliä kunhan kukaan ei vain näe touhujamme,oikeuden käynnin yhteydessä harasttimme myös jännitävin paikka,seksi on ihanaa se vaatii myös rakkautta,kotona rakasteleminen on tylsää,ottakaa kaikki ilo irti elämästä ja nauttikaa seksistä,ilman alkoholia,se pilaa kaiken.
Vaimo (50 v.)eilen aamulla ilmoitti, ettei halua ollenkaan seksiä. Se lienee loppu nyt.
Vaimo (50 v.)eilen aamulla ilmoitti, ettei halua ollenkaan seksiä. Se lienee loppu nyt.
Mies 48, nainen 45. Ei asuta yhdessä, mut seksiä kerran viikossa. Yleensä siis silloin kun ollaan yhdessä. Ja tuolloin sekstataan illalla pariin kertaan ja aamulla vielä hitaat nautinnolliset. Nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä, tän allekirjoitan. :)
1-10 viikon välillä kerran, jos saatana sitäkään.
Olen 62-vuotias ja miesystäväni on 43-vuotias ja seksiä melkein päivittäin. Todella kullanarvoinen asia löytää nuorempi mies, muuten joutuisi olemaan puutteessa.
kun erosin avovaimosta keväällä, luulin etten enää saa. vaan kuinka kävikään, niin vilkas kesä ja syksy ettei koskaan. ex-avo ja 15 vuotta nuorempi nainen pyörii koko ajan kuvioissa. viime viikolla sain kummaltakin ja ex-avolta viikonlopun aikaan useita kertoja. ei sitä enää jaksa kuin 30-kymppisenä, vaan nyt osaa muutakin! pari uuttakin olisi tulossa rinkiin vaan en enää jaksa, kahdessa on hyvinkin tarpeeksi. fyysisesti osaan panon jo jotenkin, vaan tämän nuoremman kanssa on tunne ja tekniikka täydellistä, olen hyvin tyytyväinen ja tiedän ettei näin jatku ikuisesti, jään kiinni. vaan siihen asti nain!
Meillä sekä M että N reilusti yli viisikymppisiä. Aiemmin seksiä joutui vonkaamaan turhautumiseen asti ja pahimmillaan 1,5 vuotta kokonaan ilman, mistä seurasi vain turhaa riitelyä ja katkeruutta. Toinen pitkä tauko (noin vuosi) päättyi keväällä kun otin härkää sarvista. Eli esitin vaimolle kohteliaasti HETI valittavaksi kahdesta vaihtoehdosta: kohtuullisesti seksiä tai sitten luvan kanssa vieraissa. Sen jälkeen 1-3 kertaa/viikko mikä on (lähes) riittävästi tällä iällä. Vaimo on jopa ryhtynyt ottamaan suihin ja anaaliin toisin kuin aiemmin.