Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta työtöntä täällä palstailee aikuisten oikeesti?

Vierailija
30.08.2011 |

Alkaa tuntumaan siltä, että joku tuttu tai tutut vääntää huumoria tilanteestani. Olen työtön, mutta en saa euroakaan päivärahaa, koska mieheni tulot ovat sen verran suuret.

Haluankin olla työtön. Minulla on kädet täynnä töitä ihan kotirouvanakin. En halua sitoutua palkkatöihin, koska aikani on arvokkaampaa, kuin työstä maksettava korvaus. Haluan vain harrastaa työtekoa heti kun ehdin ja ihan sen verran, kuin omaksi ilokseni haluan tehdä.

Olen etuoikeutettu, koska taloutemme kestää tämän. Töitä olisi, mutta tekijää ei vielä. Minä olen ansainnut lomani.

Terveisiä tutuille! Voin tosiaankin hyvin, eikä minua tarvitse paimentaa. En koe pudonneeni tyhjän päälle niinkuin tunnutte ajattelevan.

Mielestäni tällä palstalla on aikaisemmin ollut paljon vähemmän työttömyysaiheisia aloituksia.

Luulotautinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan näin siitä, että vain työttömyysketju on minun aloittamani.

Kysy uudestaan huomenna päivällä, kun meillä työttömillä on enemmän aikaa istua koneen ääressä, näin iltaisin vähemmän kun perhe on kotona.

Ei ole lapseni enää päivähoidossa vaan koulussa. Työtä haen kaiken aikaa ahkerasti, mutta niitä samoja paikkoja hakee noin 18-89 muutakin hakijaa.

Vierailija
2/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä olisi varaa, olisin kotihoidontuella. Koska ei ole, olen työtön ja ansiosidonnaisella. Nuorin lapsista on vuoden, katselen kyllä koko ajan työpaikkoja, mutta ei tässä mikään tajuton kiire töihin ole, jos ihan totta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siis vika varsinainen työttömyyspäivä.

Vierailija
4/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siis vika varsinainen työttömyyspäivä.