Haluaisin vielä lapsen, mutta en jaksa sitä jatkuvaa alapään ronkkimista :(
Tarkoitan sisätutkimuksia ja kopelointia, ja sitä että kommentoidaan suureen ääneen mitä sieltä tällä kertaa on löytynyt.
Rasittavaa!
En myöskään jaksa sitä että koko ajan pitää olla vaatimassa, että esim. synnyttäminen olisi hyvä kokemus eikä sadistista kiusaamista. Osa sairaalahenkilökunnasta saa selvästi nautintoa synnyttävän naisen rääkkäämisestä.
Ja jos nainen nyt sattuu olemaan iloinen ja ylpeä aikaansaannoksestaan, niin jonkun täytyy tölvimällä sekin pilata. Iso osa sairaalan henkilökunnasta on jotain entisiä koulukiusaajia, ei todellakaan tee mieli mennä levittelemään heille jalkojaan :(
Voisiko synnytys onnistua vaikka kotona?
Kommentit (27)
Ehkä aika kultaa muistot. Mutta se verikokeiden otto!! Jostain syystä niitä otetaan kai kolmesti raskauden aikana tai neljästi. En muista. Mutta hemmetti ko ne ei osaa ottaa niitä!! Kaivelevat sillä neulalla käsivartta! Ens kerralla sanon, että annappako näytän, miltä tuo tuntuu!
jos jotain poikkeavaa ei oo henkilökunta tarpeeksi ajoissa huomannut.
Voithan allekirjoittaa paperin, jossa kieltäydys sisätutkimuksista ja olet itse vastuussa seuraamuksista.
Kyllä on pienet murheet ihmisellä, jos keksii valittaa siitä, kuinka meillä täällä Suomessa pidetään niin hyvää huolta raskaana olevan naisen, sikiön ja synnyttäjän hyvinvoinnista. Äärettömän vastenmielistä ja ällöttävää my ass.
Siksipä mä olen kussut purkkiin. Mutta voitko tajuta, että se on minusta äärettömän vastenmielistä ja ällöttävää?? Ja ei, en aio enempää lapsia hankkia, joten mun ei enää tarvitse kokea tota kuvottavuutta.Mun onhan se toki kummallista, jos joku muu kokee asiat toisella tavalla kuin sinä.
Ilmeisesti on vähän muutenkin kireyttä ja angstia siellä päässä, tekstistä päätellen.
Mun alapäähän katsottin kaksi kertaa ennen synnytystä. Ultria oli kyllä useita, yhdeksän, mutta ihan siitä päältä vain. Synnytys oli sit eri asia, mutta en sitäkään kokenut häiritsevänä. Pitäähän sitä muutenkin käydä papakokeissa ja gynellä.
kerroin vain tuloksen terkkarille. Edellinen jatkaa.
jostainhan ne on ongelmatkin revittävä, jos ei muusta niin kusipurkeista.. mites oot lapses pissavahingoista hengissä selvinny ap? ;)