Lapsen kummitäti kyseli mitä lapselle lahjaksi
Tietäen kummin saituuden ja vähät rahavarat, pyysin että ostaisi lapselle yhdisteyksi synttäri- ja joululahjaksi ratsastussukat (hinta 5,90-7,90).
Lapsi sai muovikassillisen tarvaraa... kulahtaneita t-paitoja, kääntöhupparin, jonka toisella puolella luki Adidas ja toisella puolella Nike, Tiimarin koriste-esineitä ja maitotölkeista leikattuja lehmän kuvia.
Läpinäkyvän pitsipuseron
Miksiköhän se kysyi?
Kommentit (6)
Huppari meni serkun pojalle, jota ei tekstit haitannut. Koriste-esineet kirppikselle ja osa kierrätyskeskukseen
maitotölkeistä leikattuja lehmän kuvia, siis wtf?
Onko se jotenkin, vähän tärähtänyt tai jotain?
Mun lasten kummit ovat huolehtineet lasten osakesalkuista kiitettävästi ja täyttelevät niitä aina synttäripäivinä.
Mun lasten kummit ovat huolehtineet lasten osakesalkuista kiitettävästi ja täyttelevät niitä aina synttäripäivinä.
eli sinä olisit ikionnellinen, jos teille kannettaisiin kassikaupalla tavaraa, mille ei ole mitään käyttöä?
Jos on rahasta tiukkaa, niin kummi voisi ottaa vaikka lapsen illaksi kylään ja paistaa lettuja!
Ei kaikkeen tarvita rahaa!
eli sinä olisit ikionnellinen, jos teille kannettaisiin kassikaupalla tavaraa, mille ei ole mitään käyttöä?
Jos on rahasta tiukkaa, niin kummi voisi ottaa vaikka lapsen illaksi kylään ja paistaa lettuja!
Ei kaikkeen tarvita rahaa!
Ovat olleet kummien kanssa matkallakin. Ei raha ole ainoa asia, mitä meidän lasten kummit voivat lapsille antaa. Siksi minä heidät valitsinkin. Ja kuten jo sanoin, kummit kannattaa valita huolella.
mitäs meinasitte tehdä noilla lahjoilla?