Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

törmäättekö ylihinnoitteluun kirppiksillä

Vierailija
30.08.2011 |

asuin ennen maalla ja siellä oli paljon ylihinnoittelua ainoalla kirppiksellä (kulueesta välikausihaalarista pyydettiin 14 e yms) ja nyt muutin tampereelle ja olen ruvennut kiertelemään kirppareita ja olen huomannut että ylihinnoittelua täälläkin. 4euroa yleisesti pyydetään tuotteesta joka on maksanut alle kympin uutena, esim. kulahtanut henkan lastenpaita tai leluponi. sellaisenhan saa alesta uutena samalla hinnalla tai halvemmalla!mitä järkeä sitten ostaa kirpparilta lainkaan kun saa kerran uuden ja kauniin samalla hinnalla!

merkkivaatteesta voi käytettynä maksaa vitosen mutta että halpisketjun lastenvaatteista sellaista pyydetään kun käytön jälki vaatteessa näkyy...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin Lappeenrannassa sen huomasi:-( Hinnat on ilmeisesti siellä nostettu pilviin venäläisten matkailijoiden takia.

Vierailija
2/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä et osta, kertoo vain sen, että olet ehkä keskivertoa hintatietoisempi ja ahkera aleshoppaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan paitoihin 20 tai 50 senttiä hintaa kun myyn. Ja mitään kulahtaneita en ees myy. Tästä johtuen ei voittoa kyllä saa. Mutta kun en tiedä mitä muutakaan tekisin noilla vaatteilla.

Ehjät haalarit myyn 3-4 eurolla.

Vierailija
4/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta järkevä ostaja tietää vaatteiden yms. arvon ja jättää ylihinnoittelijan nuolemaan näppejään tilin teon aikaan.

ja jos tosiaan haluaa niistä vaatteista sun muista eroon niin hinta kohdilleen vai haluaako joku tosiaan kuskata tavaraa kirpparille ja kotiin...

Vierailija
5/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin naapurikunnan SPR:n kirpparilla on joskus niin järkyttävän ylihinnoiteltua kamaa, että heikottaa.

Toiseksi mua ihmetyttää nää vuokrakirppikset, tai siis niillä myyvät ihmiset. Jos oikeasti haluaa saada tavaran liikkumaan, kannattaa panna pieni hinta. Esim. jostain Henkkamaukan perusvaatteista ei todella kannata pyytää lähes sellaista hintaa, mitä kaupassa. Mä jätän kyllä ostamatta, jos ei hinta miellytä.

Vierailija
6/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes viitsi käydä kirppiksillä tuon älyttömän hinnoittelun vuoksi, oman lapsen vaatteet ja tavaratkin myyn huutiksessa tai suoraan jollekin tutulle; hinnat alkaen 50c paidat - täysin uudenveroiset ulkovaatteet 20e (ja ne kuluneet 5e). Hyvin ovat menneet kaupaksi, samalla hintatasolla olisin valmis myös ostamaan omalle lapselleni, mutta harvoin löytyy. Mieluummin sitten ostan alesta uutta kuin maksan saman hinnan kirppiksellä käytetystä.

Vierailija
7/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihinnoiteltuihin kirpparipöytiin. Kun pöydän vuokra on esim yli 30 eur/viikko, niin aika monta 0,5eur rättiä saa jo myydä.

Vierailija
8/8 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppikset jotenkin turhauttavia, ainakin mä teen löytöjä harvoin.usein katson että kivoja leluja tuolla mutta hinnat ovat sitten aina jotain 8e koinsyömistä poneista. antavatkohan ihmiset lastensa itse hinnoitella myytävät lelut... ainoa juttu mitä ei ylihinnoitella on kirjat, lasten kirjoja olen ostanut paljon eurolla tai parilla. ja aikuisten pokkareita samalla hinnalla on usein myynnissä.