Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta muu kuin oma saaminen

Vierailija
30.08.2011 |

Tulee vähän käytetty olo, kun miestä kiinnostaa tasan oma saaminen. Suuttuu kun sanon et mulle on sit ihan sama et runkkaanko itse alunperinkin vai vasta seksin jälkeen, kun joudun kuitenkin hoitamaan itse itseni pääsääntöisesti.

Sama koskee ihan muutakin elämää, yritän puhua jostain niin vastaukset on "niin" ja ainoa hetki keskustelulle on melkein kun lapset nukkuu, sit jos yrität puhua mies sanoo et pitäis mennä nukkuu, ei ota mitään kantaa mihinkään. Sit jos tarjoon seksiä, ottaa sen seksin ja kun on saanut alkaa puheet taas nukkumaan menosta kun pyydän tekemään jotain mun hyväksi....kuinkahan kauan tätä jaksaa ja en tiedä mitä tehdä et asiat muuttuis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä häntä jalkoväliin ennen kuin olet tullut tyydytetyksi. Toisinpäin se on hankalaa halukkaan miehenkin kanssa, kun mieheltä lähtee oikeasti veto pois. Kyllä jos ehdollistaa, että hän saa tyydytyksen, kun on tyydyttänyt, niin hyvin nopeasti oppii järjestyksen. Ehdollistaminen toimii miehiinkin.

Vierailija
2/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on tuotakin ja aikansa se toimi mutta sitten alkoi se jatkuva valitus siitä, et seksi alkaa aina samalla tavalla vaikka sen jälkeen on tehty vaikka ja mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on tuotakin ja aikansa se toimi mutta sitten alkoi se jatkuva valitus siitä, et seksi alkaa aina samalla tavalla vaikka sen jälkeen on tehty vaikka ja mitä.

Ei ehdollistaminen toimi, jos sen nautinnon saa välillä helpommin.

Vierailija
4/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan olenko valittanut. Haluaisin seksin olevan yhtä nautinnollista molemmille. Teen myös asioita mitkä itseä ei niin kiinnosta miestä miellyttääkseni. Jostain syystä nuorena miehelle oli tärkeää et mäkin saan mutta tässä vuosien saatossa puhuu et se on tärkeää ja hänestä on mukamas ihana nähdä kun saan mutta käytännössä tämä tapahtuu aika harvoin :(

Vierailija
5/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä hänen siis pitäisi tehdä vuoksesi? Antaa suuseksiä? Ottakaa seksileluja kuvioihin, jos mies on tullut vanhaksi.

Minusta 7:lla oli hyvä kysymys otsikossa ja viestissä viimeisenä.

Jos on epävarmuutta erektion kanssa, niin sitä sitten haluaa toimeen mahdollisimman pian, eikä sitten halua tai voi välillä pitää taukoa kun voi käydä huonosti ja sitten ei enää jännittämisen ja epävarmuuden takia enää välttämättä onnistukaan uudestaan. Jos vaimo tai tyttöystävä alkaa siinä moittia, tilanne voi pahentua... moittiminen vain lisää suorituspaineita. Eikä haukkuva nainen enää muutenkaan niin kiinnostanutkaan.

Eikä se halunnut seksilelujakaan siihen lisäksi, kun halusin jatkaa niillä.

Minulla oli ratkaisuna erektiolääke ja uusi tyttöystävä. Lääkkeen kanssa ei tarvinnut pitää kiirettä ja parissa kuukaudessa itsevarmuus ja ns. erektiovarmuuskin kohenivat jopa niin, että en enää tarvinnutkaan sitä lääkettä ja silti voi harrastaa seksiä pitkäkestoisesti parikin kertaa päivässä ja saada tyttöystävä tyytyväiseksi. Se oli hienoa! Siis ongelmani oli ollut enemmän pääni sisällä (exän moitteiden aiheuttamana).

Vierailija
6/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mikään avioliitto enää? Miten saan mieheni tajuamaan et mun saaminen on ihan yhtä tärkeää kuin hänenkin?

Vierailija
7/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä hänen siis pitäisi tehdä vuoksesi? Antaa suuseksiä? Ottakaa seksileluja kuvioihin, jos mies on tullut vanhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme