Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi! Onkohan mulla ikäkriisi :D

Vierailija
29.08.2011 |

Katselin just Ellokselta muodikkaita farkkuja, ja esim. Espritin ja Puman tyköistuvia huppareita.

Haaveilen mielessäni, miltä näyttäisin kun laihtuisin ensin 10-15 kg (ollen sitten jo hoikka) ja pukisin nuo nuorekkaat ja pirtsakat vaatteet päälleni.

Tukkaa mä olen jo kasvattanut taas pidemmäksi (kuten se oli silloin parikymppisenä ja alle) :) nyt ulottuu lapaluihin saakka, tavoite tuohon missä rintaliivien takaosa selässä menee. (eli aikalailla puoleenselkään siis)

Onkohan mulla joku ikäkriisi? :D Oon 31 v. ja tähän saakka tyylini on aina (silloin parikymppisenäkin) ollut klassinen. Vähän sellainen toimistotätimäinen. Eli siis tylsä. Nyt haluan jotain muuta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minä : ) Paitsi mä haluan laihtua vain 4 kiloa ( oon lauhduttanut 6 kiloa jo) ja olisin just ah!

Kasvatan hiuksiani, olen alkanut pukeutumaan trendikkäämmin ja rohkeammin ( en paljastavasti) kasvatan hiuksiani, en kyllä noin pitkiksi. Keskityn että saan terveen näköiset paksut lainekkaat hiukset. Huuliin otin vähän täytettä, niin ettei muut ole edes tajunneet : )

Oon ollut perus tylsä!

Vierailija
2/3 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon joskus kans miettinyt että pitäiskö ottaa täytettä ylähuuleen, se kun on selkeästi kapeampi kuin alahuuli. Ehkä joskus! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33v ja myös kasvattelen hiuksiani. Olen kasvattanut jo muutaman vuoden ja hiukset nyt vyötäröllä, tavoitteena peppuun asti :)

Olen myös heivannut beiget ja muuten klassiset (lue tylsät...) toimistotätivaatteet kirpparille... Nykyään pukeudun vain sellaisiin vaatteisiin, mistä oiekasti pidän. Käytännössä pidän paljon hameita, mekkoja, värikkäitä vaatteita, pillifarkkuja extrakorkealla vyötäröllä, vintagea... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme