Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, ostatteko te aikuiset naiset itsellenne jotain H&M:n halppisrytkyjä?

Vierailija
29.08.2011 |

Tuossa joku jo sitä ihmettelikin ja kyllä mäkin ihmettelen. Onhan he halpoja mutta myös helvetin rumia ja huonolaatuisia, ei sille mitään voi. Aika osuva kuvaus oli sekin kun joku tutkija totesi että H&M toi lutkapukeutumisen Suomeen. Ei kai ihan noinkaan ole, mutta oikeasti ne vaatteet ovat todella paskaa mitä siellä on.

Lapsille, joilla vaatteet kuluvat nopeasti, ymmärrän, mut aikuiset???

Joo ja ennenkun joku valopää vetää esille kateus- ja läskikortin, niin todetaan, että olen ihan normimitoissa (172 cm/62 kg) eli henkkamaukan koko L kyllä mahtuu mulle. Samoin mulla on rahaa vaatteisiin ihan riittämiin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v, ylipainoinen ja yksi parhaimmista mekoistani on ostettu n. viisi vuotta sitten H&M ltä. Pidetty ja pesty vähintään kymmeniä kertoja. Maksoi joku 30-40e, ei ole mennyt miksikään, ihana leikkaus ja materiaali, menee vielä vähintään toiset viisi vuotta. 

Vierailija
62/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on tehnyt yhteistyötä mm Karl Lagerfeldin, Versacen, Balmainin, and Muglerin kanssa, joissa laadukkaammat materiaalit ja design.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit tua ko se sulle ap kuuluu?

Tuskin enää kuuluukaan, ap on ollut palstalla 11 vuotta sitten.

Itse ostan vaatteita milloin mistäkin. Omassa iässäni lutk amaisia vaatteita ei  tule ostettua mistään vaatekaupasta. HMllä on joskus ihan hyvää tavaraa, kuten useimmissa muissakin kaupoissa. Ihan itse pitää vaan valita ne kunnollisemmat materiaalit ja leikkaukset. .

Vierailija
64/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää hyvänä vuosikausia heidän vaatteensa. Ostan joskus sieltä. N57.

Vierailija
65/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukkia ostin juuri....ei ne hirveän paljon kalliimpia ole missään.

Vierailija
66/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pulju vielä pystyssä?

Vierailija
67/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ihminen joka temuttaa

Vierailija
68/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttöinen pintamuoti henkasta ja klassisemmat ajattomat vaatteet "oikeista" kaupoista. 
Pintamuoti-ilmiöön käytän myös Gina Tricota, Cubusta etc. paskapaikkoja:) 
Ikää 38v

Pintamuoti henkkamaukasta, käyttövaatteet retkeily- ja urheiluosastoilta. Ostan myös Prismasta, esim. alusvaatteita. En ole enää toimistotyössä, niin en tarvi juurikaan ns. siistiä vaatetta. Ostan siis joko muotia ilahduttamaan itseäni (10%) tai laatua käyttövaatteeksi (90%). Vaikka löydän kyllä ihan laadukkaita juttua henkkamaukaltakin. Huonolaatuista en osta edes halvalla.

Vierailija
69/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttöinen pintamuoti henkasta ja klassisemmat ajattomat vaatteet "oikeista" kaupoista. 
Pintamuoti-ilmiöön käytän myös Gina Tricota, Cubusta etc. paskapaikkoja:) 
Ikää 38v

Ei Cubus oo mikään paskapaikka. Se on Köyhän Stockmann.

Vierailija
70/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseasiassa en moneen vuoteen, kuten en myöskään muista (lindex, kapphal, seppälä, veromoda) samaa roskaa kaikilla. Parin pesun jälkeen pilalla. Ja voin sanoa, että laadukkaammat vaatteet, joita on pidetty monta monta vuotta, ei mene pesussa miksikään, joten pesukoneessa ja pesijässä ei nyt ole vika. Mutta koska ei ole rahaa ostella kunnollisia, niin kuljen vanhoissa rytkyissä mieluummin kuin kannan rahani kertakäyttövaatteita myyviin liikkeisiin.

Seppälä? Taidat olla aika vanha, eihän sitä ole ollut vuosikymmeniin. 

Vierailija
71/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toki. Juuri oston pooloneuleen, oikein on hyvännäköinen ja lämmin. Lisöksi minulla on ollut vuosikausia käytössä sieltä ostettu parkatakki, erittäin hyvässä kunnossa edelleen. Heikkolaatuista paskaan myydään muuallakin, ei se Henkan yksinoikeus ole .

Vierailija
72/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä 18 vuotta sitten ostetut H&M-housut ja vielä ihan priimat. Monen monta kertaa pestyt.  Saispa toiset samanlaiset. Ostin ne ulkomailta sovittamatta, kun olin menossa työhaastatteluun ja matkalaukku ei tullut samalla lennolla.

Vierailija
73/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
74/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kaupasta rytkyjä. Mutta raahaan rytkyni kirppikseltä, koska uusiin en henno koskaan rahojani käyttää.

Henno = Köyhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi