Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, ostatteko te aikuiset naiset itsellenne jotain H&M:n halppisrytkyjä?

Vierailija
29.08.2011 |

Tuossa joku jo sitä ihmettelikin ja kyllä mäkin ihmettelen. Onhan he halpoja mutta myös helvetin rumia ja huonolaatuisia, ei sille mitään voi. Aika osuva kuvaus oli sekin kun joku tutkija totesi että H&M toi lutkapukeutumisen Suomeen. Ei kai ihan noinkaan ole, mutta oikeasti ne vaatteet ovat todella paskaa mitä siellä on.

Lapsille, joilla vaatteet kuluvat nopeasti, ymmärrän, mut aikuiset???

Joo ja ennenkun joku valopää vetää esille kateus- ja läskikortin, niin todetaan, että olen ihan normimitoissa (172 cm/62 kg) eli henkkamaukan koko L kyllä mahtuu mulle. Samoin mulla on rahaa vaatteisiin ihan riittämiin.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexistä,KappAhlista ja käytettynä,mä en voi ostaa henkkamaukan koska ei oo mun kokoa,ja mä en tykkää niistä.

Vierailija
42/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Yleensä ostan sieltä peruspaidat ja neuleet. Paidat eivät mene miksikään ja niissä on minun kropalle käyvä leikkaus. Neuleiden olen huomannut kyllä nyppääntyvät, mutta hinta-laatu-suhde on mielestäni hyvä.

Farkut, suorat housut ja hameet ovat yleensä esprittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kyseessä olevasta liikkeestä vain sattui tulemaan dokkari aiheesta keväällä. Tiedän ainakin tätä vältellä. Samoin urheilumerkkien epäeettisyys-vertailu oli HS:ssa taannoin. Ostan ja vältän myös lukemani perusteella. Tilaan Kuluttaja-lehteä.

Halusin tuoda tämän firman taustat tietoon lukijoille, jotka väittelevät mielestäni ohi olennaisen.

Eettisesti aika moni kauppa on epäilyttävä.

Luuletko että Stokkan sisäänostajat sen enempää tsekkaavat valmistusketjua? Eettisesti parasta olisi ostaa vain käytettyjä vaatteita.

Vierailija
44/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan, arkikäyttöön t-paitoja, kotihousuja ym. HM vaatteiden laatu on ihan sama tai parempi kuin kalliin "suomalaisen" merkin. Itse asiassa viimeisimmät ostamani suomalaismerkin t-paidat menivät ihan nyppyisiksi ensimmäisessä pesussa.

Ostan vaatteita monista eri liikkeistä mm. Stockalta ulkoiluvaatteita ja neuleita, paitapuserot ja housut usein myös. Modan valikoimista löytyy usein myös hyviä paitoja. Lisäksi Halonen, RiverCo, Esprit, Sokos kuuluvat vakio-ostoskierroksiin.

Ostan vaatteet sen mukaan mistä pidän ja mihin käyttöön niitä tarvitsen, hinta ei ole olennainen ostopäätökseen vaikuttava asia.

Vierailija
45/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa vaatekauppoja menee niin, että joukossa on huonoja/hyviä, kangasta tunnustelemalla selviää onko kyseessä rimpula vaate vai sellainen mikä kestää pitkään.

Itsellenä on "ikivanhoja" H&M vaatteita, jotka ovat ihan käyttökelpoisia edelleen. Esim. trikoopaitoja ja farkkuja.

Pidän myös siitä, että H&M:ltä saa siistejä vaatteita sopuhintaan, esim. sellaisia perustyövaatteita (ja ei, ammattini ei ole "lutka" vaan toimistohommia teen) mitkä hyvän näköisiä, mukavia päällä ja edullisia.

Ja puuvillaneuleet joita saa n.15€ ovat myös olleet hyviä, muualla maksavat vähintään 10€ enemmän. Hyvä juttu noissa myös se, että (ainakin isommissa liikkeissä) on tarjolla montaa eri väriä ja mallia, muissa liikkeissä on pari hassua mallia. Mitä enemmän malleja ja värejä, sitä paremmin löytää sen itselle/asuun sopivimman eikä pidä tyytyä siihen mitä on tarjolla.

Vierailija
46/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hennesillä on kauniita vaatteita, mutta olenkin kaunis nainen ja kokoa xs ;)

Minusta kokoa L käyttävä on ihan oikeasti Lihava eikä ihme jos hennesin vaatteet ei istu. Sit täytyy varmaan ostaa jotain kalliimpaa kun on itsensä päästänyt tollaiseksi

Oikeesti, voiko tämä ihminen olla tosissaan!? Voi olla kaunis nainen, eikä lihava, vaikka L-kokoa käyttääkin. Esimerkiksi jos ihminen on pitkä, tarvitsee paidankin olla isompaa kokoa, koska nuo xs:t ovat useasti liian lyhyitä ja hartioista kireitä VAIKKA ei olisi yhtään ylimääräistä missään kohtaa kroppaa. Ne koot on siellä sitä varten, että jokainen sais omalle kropalle sopivan paidan ja se on ihan eri asia kuin se, että mitä mallia paita on (vrt. D-mitoitus tms. )

Vierailija
47/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin työvaatteita toimistotyöhön. Olen pitkä ja hoikka, ja HM on yksi niistä harvoista liikkeistä, josta löydän sopivia housuja. Nää ns. kalliit vaatteet on suunniteltu jollekin pygmeille, koska AINA on lahkeet monta senttiä liian lyhkäset, kun vyötärö ja lantio on sopivia.

Ja enpä tiedä onko Benetton teidän mielestä tarpeeksi hieno merkki, mutta ostinpa pojalle niiden T-paidan. Ekan pesun jälkeen paita oli venynyt ihan muodottomaksi lainapeitteeksi, jota ei voinut käyttää. Eikä ollu mikään ihan halpa paita...

Vierailija
48/74 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valistakaa toki.

Vierailija
49/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison vaatteita Aasiasta pienet koot ja trikoota.  Vain pieni osa käy aikuisille tai päälle 40 v.  Jos ostaa isoa kokoa ne käy myös aikuisille .  Ale tuotteita on 3-7€ joten joskus aikuiset ostaa itselleen puseron . 

Vierailija
50/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa trikoota mutta voi tehdä löytöjä . Ikävää että joskus poikien vaatteita on tyttöjen tangossa.  Aikuisille ne ei ole .  Mutta voi käyttää jos omaa kokoa löytyy. 

Vierailija
51/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on erittäin suosittu liike esim Italiassa, löytyy monesta muotishoppailukeskuksesta ja kilpailee rinta rinnan muitten merkkiliikkeitten kanssa.

Vierailija
52/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tua ko se sulle ap kuuluu?

Vierailija
53/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, sori siitä. Edelleen on käytössä kahdet housut, jotka ostin H&Mstä 2018. 

Vierailija
54/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kirppikseltä vaatteita.

Vierailija
55/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi odtin mustan ohuen, mutta tiivistä neulosta olevan neuletakin. vieläkin lähes joka päivä käytössä, ja ostoaika oli lokakuussa 2019 .

Vierailija
56/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kai parempi on, että aikuinen nainen on "lutkamainen" kuin alaikäinen.

Vierailija
57/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten te vaatteitanne käsittelette, mutta kyllä minulla aina H&M ja Newyorkerin vaatteet kestää ihan hyvin. Nytkin päällä jotain 10 v. sitten Newyorkerista ostettu paita. Ostan noistakin liikkeistä aina poistohintaan tavaraa. Olisiko esim. tämä paita maksanut tyyliin vitosen aikanaan, pesty lukuisia kertoja.

Vierailija
58/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin H&M pellavahousut 29,90e samaan aikaan, kuin "hienosta" ketjusta italiantuonti pellavahousut liki 300 euroa. Italialaiset kuluivat pahki kuukaudessa, mutta edelleen H&M pellavahousut ovat ehjät.

Vierailija
59/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Viimeksi odtin mustan ohuen, mutta tiivistä neulosta olevan neuletakin. vieläkin lähes joka päivä käytössä, ja ostoaika oli lokakuussa 2019 .

Oikolukeminen unohtui, mutta asia oikein.

Vierailija
60/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus kivan puuvillapaidan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi