Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, ostatteko te aikuiset naiset itsellenne jotain H&M:n halppisrytkyjä?

Vierailija
29.08.2011 |

Tuossa joku jo sitä ihmettelikin ja kyllä mäkin ihmettelen. Onhan he halpoja mutta myös helvetin rumia ja huonolaatuisia, ei sille mitään voi. Aika osuva kuvaus oli sekin kun joku tutkija totesi että H&M toi lutkapukeutumisen Suomeen. Ei kai ihan noinkaan ole, mutta oikeasti ne vaatteet ovat todella paskaa mitä siellä on.

Lapsille, joilla vaatteet kuluvat nopeasti, ymmärrän, mut aikuiset???

Joo ja ennenkun joku valopää vetää esille kateus- ja läskikortin, niin todetaan, että olen ihan normimitoissa (172 cm/62 kg) eli henkkamaukan koko L kyllä mahtuu mulle. Samoin mulla on rahaa vaatteisiin ihan riittämiin.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lölydy mitään, mikä edes liippaisi omaa tyyliäni.

Lapsille kyllä ostan eli ei ole valittamista.

Vierailija
2/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaupasta rytkyjä. Mutta raahaan rytkyni kirppikseltä, koska uusiin en henno koskaan rahojani käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään milloin mistäkin tyylistä ja ostelen aika reilusti vaatteita. Ainoastaan muutamat olen ostanut jotain laadukkaampaa. Olen todennut sen turhaksi, koska vaikka joku vaate on ensin NIIN lemppari, yhtäkkiä huomaankin että ei vaikka istukaan kovin nätisti jostain kohdasta jne.

Kaiken lisäksi mulla on kaikki h&m vaatteet pysyneet tosi hyvinä, tänäänkin oli t-paita jonka olen ostanut 5 vuotta sitten kesällä eikä siinä näy mitään kulumaa, venymiä tms.

Muut tyyliseikat onkin sitten ihan makuasioita.. mä en tykkää mistään marimekkotyylistä tai vastaavista nansoista yms.

Vierailija
4/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on todella huonosti istuvia mutta jotain sieltä löytyy. Kerään yleensä noin 15 vaatetta mukaani koppiin ja niistä 1-2 on sellaisia mitä voin ostaa. Ostan yleensä sellaisia rohkeampia, kokeellisia juttuja mistä en ole varma käytänkö niitä. Ns. klassikoihin laitan enemmän rahaa, samaten kengät, laukut ja vyöt on aina nahkaa ja ns. merkkikamppeita. Minua on usein kehuttu erittäin tyylikkääksi, klassiseksi pukeutujaksi ja seuraan muotia paljon.

Vierailija
5/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v äiti kysyy?

Vierailija
6/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa en moneen vuoteen, kuten en myöskään muista (lindex, kapphal, seppälä, veromoda) samaa roskaa kaikilla. Parin pesun jälkeen pilalla. Ja voin sanoa, että laadukkaammat vaatteet, joita on pidetty monta monta vuotta, ei mene pesussa miksikään, joten pesukoneessa ja pesijässä ei nyt ole vika. Mutta koska ei ole rahaa ostella kunnollisia, niin kuljen vanhoissa rytkyissä mieluummin kuin kannan rahani kertakäyttövaatteita myyviin liikkeisiin.

Vierailija
7/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä onneksi kirpputori ja Halpa-Halli!

Vierailija
8/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokojen puolesta mahtuisi hyvinkin, olen kokoa 36, mutta tyyli ja laatu-huh.

Vierailija
9/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toki muualtakin, mutta tänään muunmuassa tein ihanan takkilöydön hm:lta ja maksoi vaan 29,90. Olen erittäin tyytyväinen siihen.

Vierailija
10/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustopit, bikinin ylä- ja alaosat, legginsit, äitiysvaatteet. Noita ainakin olen ostanut.

Harvan kaupan trikoovaatteet kestävät rumpukuivausta, mutta H&M:n kestävät. Lisäksi trikoovaatteissa käyttäikä ei ole ikuinen. Siistimmät menee töissä neulee tai jakun alla ehkä vuoden, sen jälkeen ne siirtyvät koti- ja treenivaatteiksi.

Hinta-laatu -suhde on todellakin hyvä.

Vierailija
11/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v lääkäri ja ostelen vaatteita milloin mistäkin jos ne sattuvat sopimaan tyyliini. Tiedän tarkkaan mistä pidän. Suorat housut, bleiserit, juhlavaatteet jne ostan kalliita ja laadukkaita esim. Andiata, Rils jne. Mutta just eilen löysin henkasta kivan hupparin, topin ja sukkikset. Ovat siis lähinnä kotikäyttöön. Laatu ei ole kovin kaksinen, mutta joskus löytää ihan helmiäkin! Olen ostanut paljon Mexxiä ja Espritiä mutta niissä laatu välillä todella huonoa!

Vierailija
12/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tyylitietoinen ihminen, ja kylläpä löydän joskus Henkkamaukastakin tyyliini sopivia linjakkaita vaatteita. Mielestäni se ei ole hinnasta kiinni, vaan vaate voi olla tyylikäs, kun se sopii omalle vartalolle ja kun sen yhdistää fiksusti muihin vaatteisiin. Mielestäni on ihan hyvä, jos löytää edullisista liikkeistä tyyliinsä sopivia vaatteita. Ei kyllä mitenkään voi leimata kaikkia niitä vaatteita rumiksi tai huonolaatuisiksi. Tämä on makuasia :)

Vierailija
13/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin perustoppeja ja -paitoja, pellavahousuja sekä sukkia ja sukkahousuja ostelen Menkkahaukasta. Kys. kaupasta saa niin monenlaista vaatetta, että jos pitää niitä kaikkia rumina tai lutkamaisina, mielipide perustuu enemmän ennakkoluuloon kuin faktaan.

Vierailija
14/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun H&M:lläkin on hyvin monenlaisia ja hyvin monenlaatuisia vaatteita. Pitää vaan osata valita ne joissa laatu on parempaa ja ne joissa on hyvät leikkaukset jotka sopivat omalle vartalolle.

H&M tekee myös paljon perusvaatteita joissa laatu on riittävän hyvä, ts. kestävät hyvin vuosienkin käyttöä. Mulla on esim. paljon yksivärisiä perus-t-paitoja, jotka ovat pitäneet muotonsa ja värinsä nyppyyntymättä jo vuosia (ainakin 5 v). Värinkestävyyden tiedän esim. siitä että kun olen ostanut uuden mustan paidan ja verrannut sitä vanhaan, ei värieroa näy.

Vierailija
15/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä perusteeppareita, kotikäyttöön vaatteita, joskus muutakin. Viimeksi löysin trenssin. Ja kaikki BiB-mallistoa, joka ei ole lähelläkään mitään lutkatyyliä. Mutta ostan myös erittäin kallista ja kaikkea siltä väliltä. Laukut ja kengät kalliita sesigner-merkkejä. Ikää on 46 v.

Vierailija
16/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tosin olen ostanut mitään vaatetta itselleni 1v9kk sitten. Niin että en oikeastaan voi sanoa edes ostelevani.

Vierailija
17/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on halpoja ja istuu mulle. Varsinkin pitkänmalliset paidat. Mua kun ei kiinnosta rahaa laittaa vaatteisiin. Joskus (pari krt vuoteen) ostan sitten kalliimman ja laadukkaamman neuleen/neulemekon (espritin yleensä) se saa riittää. Muuten menköön halpisrytkyillä.

Vierailija
18/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa en moneen vuoteen, kuten en myöskään muista (lindex, kapphal, seppälä, veromoda) samaa roskaa kaikilla. Parin pesun jälkeen pilalla. Ja voin sanoa, että laadukkaammat vaatteet, joita on pidetty monta monta vuotta, ei mene pesussa miksikään, joten pesukoneessa ja pesijässä ei nyt ole vika. Mutta koska ei ole rahaa ostella kunnollisia, niin kuljen vanhoissa rytkyissä mieluummin kuin kannan rahani kertakäyttövaatteita myyviin liikkeisiin.

Itse löydän sopivia vaatteita paljon Lindexin mallistosta, vanhimmat, ahkerassa käytössä olevat ovat jo monia vuosia vanhoja ja esim. lapsilla samat menossa jo kolmannella lapsella. Eivätkä tosiaan ole parin pesun jälkeen pilalla.

Itselläni esim. Seppälän ja Lindexin 7 vuotta vanhat talvitakit, edelleen hyvässä kunnossa.

Suurimman osan vaatteista ostan kirppiksiltä, hyväkuntoisina. Ja usein myyn ne lasten käytön jälkeen vielä eteenpäin, osa tosin kiertää meillä vaan yhdellä tai kahdella lapsella.

Vierailija
19/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kaikki ole, mutta esim suorissa housuissa on paljonkin eroja, ne kalleimmat on jo ihan laadukasta materiaalia.

Ja sitä paitsi löytyy niitä rättejä muiltakin merkeiltä, jopa ihan "hienoilta", kuten calvin klein ja boss.

Niin ja vielä siitä muodikkuudesta, nehän on harvinaisen muodikaita ja trendejä seuraavia. Jälleen kerran ei kaikki, mutta osa vaatteista. Aivan kuten muillakin merkeillä.

Olisi tosiaan kiva tietää mitä se ap vetää niskaansa.

Mulla on kaapissa paljon merkkivaatteita ja paljon myös henkkamaukalta ostettuja. Esim. musta trikoopaita jälkimmäiseltä on kestänyt vuosia ja useita pesuja, kun taas dkny:n vastaava (ostettu ihan 5th avenuelta) oli parin pedon jälkeen harmaa ja nuhruinen. 10€ vs. 80€.

Vierailija
20/74 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöinen pintamuoti henkasta ja klassisemmat ajattomat vaatteet "oikeista" kaupoista.

Pintamuoti-ilmiöön käytän myös Gina Tricota, Cubusta etc. paskapaikkoja:)

Ikää 38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi