Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan kirpputoreja. Se haju ja ne hirveät rytkyt.

Vierailija
29.08.2011 |

Joskus aina vierailen jotta muistan miksi jaksan käydä töissä ja tienata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva siellä oikeasti käy sen takia, ettei olisi varaa ostaa vaatteita muualta.

Vierailija
2/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekologisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä rytkyjä ei kannata ostaa.

Vierailija
4/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tietysti hyvä, että löydät siitä motivaatiota työssäkäyntiin, jos työsi ei kerran muuten oikein taida napata.

Kirpparit ei tosiaan sovi kaikille. Niissä on sama kuin antiikkiliikkeissä, että pitää oikeastaan pitää niitä harrastuksena, innostua tekemistään löydöistä, olla harjaantunut silmä joka suodattaa osan ja näkee juuri ne kiinnostavat. Siihen ei oikein voi opetella, jos ei muuten tykkää. Joten onneksi on muitakin kauppoja, joissa voit sitten käydä asioimassa :)

Vierailija
5/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolla kirppiksellä. Miksi menet niihin?

Joku tuossa totesikin, että harjaantunut ostaja tekee helmilöytöjä ja aika moni ihan työssäkäyväkin ja ok toimeentuleva kierrättää monesta syystä. Mieluummmin minäkin laitan siistiä vaatetta kirpparilla eteenpäin kuin vaikka nakkaisin roskikseen.

Ps. Minä pesen aina myytävät vaatteet, laitan nätisti esille ja saan kivan tuoton hyvän mielen lisäksi.

Niillä kirppareilla, missä käyn, on hyvä meininki, siistiä tavaraa eikä haise.

Mutta sinun aloituksesihan olikin vain provo=)

Vierailija
6/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan nenään ikävästi.

Mä vierailen niissä usein, jotta säästän tienaamani rahat sellaisiin tavaroihin tai elämyksiin, joita ei kirppiksiltä löydy

Vierailija
7/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän lähellä on kirppis missä vierailen välillä. Myyn itse tavaraa usein. Lasten vanhoja vaatteita. Hyvin menee kaupaksi, laitan tosi alhasen hinnat. Ja myymäni vaatteet on siistejä. Mutta itse en löydä sieltä mitään ostettavaa. Siis useimmat pyytää niin kauheita hintoja etten vaan oo valmis maksamaan. Tai sitten myynnissä on jotakin minkä osoite olis kaatopaikka.

Vierailija
8/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama juttu. Ihan sama mikä kirppis, mutta siellävaan aina haisee "kirppikselle". En pysty ostamaan mitään kirppiskamaa,en vaatteita tai tavaroita. Kokeilin ja ostin parin euron vauvanvaatteita jotka olivat hyvässä kunnossa, mutta tiedän ettei niitä tule lapselle käytettyä. En vain pysty. Hyi. Anteeksi jos loukkasin jotakuta mutta mua ällöttää tuntemattomien ihmisten tavarat ja vaatteet, mutta arvostan toki kaikkia jotka kierrättävät. Hyvä te!

Vierailija
9/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita voi tulla kirppiskamojen myötä kotiin.

Vierailija
10/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostakaa te kalliita merkkivaatteita ja tuokaa ne sitten kyllätyttyänne kirpparille myyntiin, niin me fiksut ostetaan.

Ei kukaan osta kirpparilta lumppuja, vaikka jotkut myyjät luulevat kaiken menevän kaupaksi.

Toisaalta ostajia on monenlaisia. Jos hinta on melkein ilmainen, niin joku hyväntekeväisyysinstanssi voi vaikka ostaa niitä tai mamut lähettävät sukulaisilleen Afrikkaan?

Vierailija
11/12 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta kirjan. Ihanasti pelmahtelee se kirpputorin haju aina kun käännän sivua. :)

Vierailija
12/12 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä vaan joillakin kirpputoreilla on ihan kamala haju. Sellainen maan haju. Raskaana ollessa en voinut käydä ollenkaan, nyt vähän, mutta en usein. Ja kirjoja pitää tuulettaa parvekkeella pari viikkoa. Haisee kyllä silti, mutta ei niin, että tulisi oksennus.

Löysin Joensuusta ihanan pikkukirppiksen, jossa ei haise. Ei ollenkaan. Käyn siellä aina, kun ollaan siellä päin (meiltä 500 km), ja todellisia löytyöjä olen tehnyt. Mutta onpa hinnatkin sitten vähän kalliimpia. Hajuttomuudesta maksan ilomielin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän