Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva + lääkäri?????????

Vierailija
29.08.2011 |

Kuinka monesti olette joutuneet käyttämään vauvaanne lääkärin pakeilla? laskin, että olen ollut 11 kk ikäisen kanssa 6 kertaa lekurissa. kaksi kertaa päivystyksessä ja neljästi yksityisellä.

Onko mulla jotenkin erityisen kipeä kakara?? :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan tarkastukset ja kontrollikäyntiä Lastenklinikalla huomioimatta ei eka vuonna tarvinnut käydä lääkärissä kun kerran. Vauvalla oli kuumetta 5 päivää, mutta lopulta paljastui vauvarokoksi...

Vierailija
2/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin päivystyksessä tarkistamassa korvat korvatulehduksen varalta, mutta ei sitten ollutkaan muuta kun kauhea nuha.

Lapsella ollut siis tähän mennessä 2 kertaa kamala räkis. Ikää 11kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran. Silloin oli röörit niin tukossa, että piti käydä vähän hengittämässä Ventolinea (oli siis flunssassa).

Kuopuksen kanssa ei tarvinnut käydä kertaakaan.

Lasken nämä siis vuoden ikään asti.

Vierailija
4/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot lastasi kakaraksi?

Vierailija
5/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tuossa vaiheessa käyntejä ollut joku parikymmentä ehkä enemmänkin. Muutama neuvolalääkäri, ainakin 5 allergialääkäriä, joku 5-6 kertaa päivystyksessä, sairaalassa kolmesti (synnytystä ei siis lasketa), tutkimuksissa viitisen kertaa. Lisäksi jotain labrakokeita ja muita lääkärikäyntejä.

Kun sen nyt näin kirjoittaa, niin ei ihme, että tuntui, että meidän eka vuosi oli yhtä sairaskertomusta.

Vierailija
6/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siita miten vakavia sairauksia lapsella on ollut, tai olisiko laakarissakaynti ollut tarpeellista, koska ihmisilla on eri kynnykset lahtea viemaan lasta laakariin...

Vierailija
7/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin oli 2 viikon iässä kontrollikäynti synnärillä lonkkien takia. Sit ne pari neuvolalääkäriä ennen 1v.

Eikä me olla muutenkaan käyty kuin muutama kerta lääkärissä, pari antibioottikuuria keuhkoputkentulehdukseen, kaksi silmätulehdusta, yksi polikäynti luksoituneen jalan takia. (nyt 7v)

Mutta mä oon ollu kotona tai opiskelijana eli saikun takia ei oo tarvinnu hakea, on em. tautien lisäks ollu vesirokko, noro ja perus oksutauti. Ja ehkä yksi kuume. Mun mielestä vähällä on päästy.

Vierailija
8/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutukset teettää

Vierailija
9/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän ajan. Isosisko on 5-vuotias ja lääkärissä on käynyt kaksi kertaa. Ehkä kolmisen kertaa kuumeessa vuodessa. Neljävuotiaana yksi oksennustauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän