Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehestä - mitä mieltä tälläisestä?

Vierailija
29.08.2011 |

Voisitteko seurustella miehen kanssa, joka olisi keskeyttänyt lukion aikanaan, eikä omaisi mitään ammattitutkintoa. On ollut työelämässä jo kauan, ei mikään "luuseri" millään tavalla.

Yleistiedoiltaan ja sivistykseltään, keskustelutaidoiltaan ja älykkyydeltään oikein hyvää tasoa. Lisäksi - erittäin komea. Tuo viimeinen juttu nyt on vähän epätärkeä tässä yhteydessä.

Siis vaikuttaisi teillä miehen koulutustason alhaisuus niin paljon, ettette pystyisi alkamaan tapailemaan tätä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on 23.5 senttinen kalu, on tehtaassa töissä ja osastonsa luottamusmies. Miehellä on susikoira ja älyä ei kauhesti. Mitä sanotte?

Vierailija
22/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämässä niin muka menestyvät miehet eivät ole tehneet mitään oppisopimus- tai näyttötutkintoa siinä menestyksensä ohella. Yleensä kun siihen kannustetaan ja se auttaa menestyksessä pidemmälle.

Mun mies jätti lukion kesken, mutta sit se teki tuon oppisopimuksen ja sai ammattitutkinnon. Myöhemmin se kävi vielä amk-tason koulutuksenkin tuohon päälle, teki pari vuotta sen alan töitä ja totesi, että duunarina oli hauskempaa ja jatkoi ekantutkintonsa töitä. Mulle tämä on ihan ok, mutt aen usko, että jaksaisin sellaisen kanssa, joka ei olisi hankkinut mitään tutkintoja. Minusta se on osoitus näköalattomuudesta ja suunnitelmattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämässä niin muka menestyvät miehet eivät ole tehneet mitään oppisopimus- tai näyttötutkintoa siinä menestyksensä ohella. Yleensä kun siihen kannustetaan ja se auttaa menestyksessä pidemmälle. Mun mies jätti lukion kesken, mutta sit se teki tuon oppisopimuksen ja sai ammattitutkinnon. Myöhemmin se kävi vielä amk-tason koulutuksenkin tuohon päälle, teki pari vuotta sen alan töitä ja totesi, että duunarina oli hauskempaa ja jatkoi ekantutkintonsa töitä. Mulle tämä on ihan ok, mutt aen usko, että jaksaisin sellaisen kanssa, joka ei olisi hankkinut mitään tutkintoja. Minusta se on osoitus näköalattomuudesta ja suunnitelmattomuudesta.

Itselle ei työelämä vaikuta mitenkään suhteeseen, kunhan mies on jotenkin tyytyväinen työhönsä. Kunhan ei ole näköalaton muuten elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi