Menetin yhteishuoltajuuden exälle.Vituttaa.
Näen lapsia joka toinen vkl muuten en.Haluni olla parempi isä koska olen alkoholsti ei toimi.Nytkään en voinut olla ottamatta vaan join viiniä veden äärellä.Onneksi lapset on uimataitoisia mutta olen mä luuseri kun niin perso viinalle.Pete
Kommentit (13)
yleensä TASAPAINOSEMPI ottaa sen yh roolin.Ymmärsin että sä olit se joka oli joka vkl menossa.
kun ovat exällä.Ex soitti eilen ja lasten isälle joka oli viineissä lasten seurassa,että älä soittele.Lapset kertoi kotona kavereille.
On sentään eri asia olla kuivalla maalla kuin mennä veteen lasten kanssa juotuaan viiniä-häpeä
Alkoholilla säätelet tunteitasi, hukuttaudut siihen, koska sulla on käsittelemättömiä asioita.
Jos olet selvänä ja alat liikkua, huomaat pian, miten paljon parempi olo sulla on ja voit alkaa korjata asioita.
Tsemppiä Pete, kyllä sä pystyt siihen! Samalla korjaantuu kaikki muutkin asiat.
Yhtä paska juoppoisä kun oli mullakin.
On sentään eri asia olla kuivalla maalla kuin mennä veteen lasten kanssa juotuaan viiniä-häpeä
Ruorijuopon alku.Toivottavasti joku soittaa sinusta poliisille jos veneilet humalassa.Ettei tartte lukea lehdistä.
Siis liikuntasuorituksen jälkeen.Joka ilta sama ralli.Kun on rahaa se menee kurkusta alas.Nyt sitten asutaan ahtaasti uuden avovaimon kaksiossa.
kaikki alkoholsistit on narsisteja.
Mee nukkumaan. Oot ihan sekasin. Vastailet pitkät ketjut omiin sekaviin aloituksiisi.
Maria ime minimunaa siellä rupusessa kaksiossa.
hyvä uutinen on, että sinä voit tehdä sille asialle, siis juomiselle, jotain. Et yksin kuitenkaan. Niele mies ylpeytesi ja etsi itsellesi ryhmä.