Poikalasten äidit! 3-vuotiaan pippelin jatkuvasta hipelöinnistä ongelma.
Eli miten suhtaudutte pippelin räpeltämiseen. Meillä jo muodostunut pieneksi huolen aiheeksi 3.5-vuotiaan jatkuva pippelin räpeltäminen. Ilmeisesti pippeli on myös usein erektiossa, joka hämmentää ja häiritsee poikaa. Olen yrittänyt suuttumatta selittää, ettei räpeltäminen ole hyvää käytöstä, mutta aina se käsi vain siellä on. Neuvoja, vinkkejä, kiitos!
Kommentit (28)
Niinhän ne tekee ja ihan normaaleja nuoria miehiä niistä kasvaa. Eri asia jos eivät keski-iässä keksi muuta tekemistä kuin hipelöidä pippeliä, niitäkin ihmisiä on.
https://www.kotto.fi/product/196/jellystone-junior-owl-pendant---puruko…
Osta näitä aistikoruja, kerro että niitä saa purra ja pidellä ihan missä tahansa niin paljon kuin haluaa, lapsi voi yksinkertaisesti tarvita käsille jotain rauhoittavaa tekemistä, noi korut kestävät puremista ja ovat turvallisia.
Ei ziisus kirjoitti:
Minä räplään vieläkin vaikka oon 40v mies.
Kaivelen myös kiveksiä kun katson terveetä ja taistelun välillä haistelen sormia että onko tuoksu terve.Niin että ihan kunnon mies siitä teidän pikkupojastanne tulee :)
Odottakaa vaan äidit kun tajuatte kuinka nuorena alkaa masturbointi ;)
Ihminen on seksuaalinen eläin.
🤢
Minä räplään vieläkin vaikka oon 40v mies.
Kaivelen myös kiveksiä kun katson terveetä ja taistelun välillä haistelen sormia että onko tuoksu terve.
Niin että ihan kunnon mies siitä teidän pikkupojastanne tulee :)
Odottakaa vaan äidit kun tajuatte kuinka nuorena alkaa masturbointi ;)
Ihminen on seksuaalinen eläin.