Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä laitan miehen maksamaan kun se saa

Vierailija
03.11.2005 |

työkkärinrahaa 442e ja mä tienaan 1200e ja vuokra on n.500e ja meillä yksi lapsi? Saan siis käteen ton 1200e ja lapsilisä 100e. Autolaina tuli just maksettua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran yhdessä olette, niin toki sinä voit miehesi ruokakulujakin yms. maksaa, joten vuokran maksu on hyvä idea.

Vierailija
2/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa sun ja mun rahojen välillä, kun kerran yhteistä taloutta perheenä eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun sinä kerran tienaat kolme kertaa sen mitä mies, niin voit myös maksaa sen mukaan. Eli mies maksaa kuluistanne kolmanneksen ja sinä kaksi kolmannesta.

Ihme nysväämistä kyllä. Mikset sinä voi maksaa vuokraa,kun sen jälkeenkin sinulle jää reippaasti enemmän? Ajattelin siis kun mainitset sen erikseen...

" Äiti ei nyt halua antaa isille rahaa kun äiti haluaa että sillä on itsellä enemmän. Siksi isi ei voi viedä sua nyt leffaan kun ei sillä rahat riitä, mutta äiti vie, älä huolehdi"

Vierailija
4/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä NYT kun MIES saa vähän rahaa, eritellään rahat ja pidetäänm omat menot ym.

Muuten olisi toisinpäin...

Kyllä on kaksinaamaisia ämmiä täällä.

Vierailija
5/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois toisin päin et mies ois se joka tienais ton 1200 niin ois kauhea huuto että onpa sika mies ja kyllä rahojen pitää olla yhteisiä.. Nyt mammat yhdessä pohtii että mikä ois maksuosuus, kun enemmän tienaaja onkin nainen =). Aika hassua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi