Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varakkaan perheen äiti vastailee hetken kysymyksiin!

Vierailija
28.08.2011 |

(tosin en millään saa omasta tarinastani yhtä mielenkiintoista ja inspiroivaa kuin tuon toisen ketjun köyhän äidin, jonka selviytymistaitoja ja asennetta ihailen!)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja/tai miehesi niitä, jotka kuolinvuoteellaan katuvat sitä että tekivät liikaa töitä ja jättivät lapset liian pienenä ja liian usein hoitoon?

Vierailija
2/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohteisiin ja kuinka paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja/tai miehesi niitä, jotka kuolinvuoteellaan katuvat sitä että tekivät liikaa töitä ja jättivät lapset liian pienenä ja liian usein hoitoon?

johon en ihan 100% varmuudella osaa vastata. Meillä ei ole kamalan hyvä turvaverkko, eli ihan itse olemme lapsemme hoitaneet - jompi kumpi vanhemmista on siis aina iltaisin kotona. Toisaalta uskon, että vaikka olisi miten paljon omistautunut ja antanut lapselleen, jotakin jää aina katumaan tai kaipaamaan.

Oletit muuten selvästi, että varakkuutemme hinta on se, että olemme tehneet ihan kamalasti töitä perheen kustannuksella?!

Vierailija
4/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin Suomessa työnteolla rikastuu. t. ohis

Vierailija
5/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohteisiin ja kuinka paljon?

muutama kymppi kuussa menee suoraveloituksena. Lisäksi annan ihan aina keräyslippaisiin muutaman euron, jos sellainen sattuu kohdalle.

Vierailija
6/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on keskiverto työpäiväsi? Paljonko teidän palkkanne ovat? Kuinka paljon sinulle jää työltä vapaa-aikaa?

ovatko lapsenne päiväkodissa vai onko teillä hoitaja/ tai pph?

Vierailija
7/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse miehesi varakkuudesta, niin asennoidutko epäkohtiin niitä sietävämmin, koska saathan sentään elintasoa sietämisen vaivan palkkaa?

Toinen kysymys: Oletko onnellinen?

Vierailija
8/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on vain katkeroituneiden lähiövalaiden yh-äitien päiväunipaikka, jossa he kehittelevät tarinoita elämästä, josta he joskus haaveilivat.

Samalla he uskovat toisten kirjoittajien olevan todellisia, joten katkeruudessaan vastaavat näihin "onnellisiin" tarinoihin AINA negatiivisesti

Vierailija
9/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtavassa asemassa olemme molemmat. Bruttopalkat parinkympin luokkaa, vähän päällekin (bonukset yms. vaihtelevat, olen arvioinut ne tuohon mukaan).

Iltaisin tv:n katselun lomassa tulee vastailtua sähköposteihin, ja joskus tosi harvoin on pakko tehdä viikonloppuisin vähän töitä.

Vapaa-aikaa jää hyvin, harvoin olemme töissä yli kuuteen - ja toinen siis aina lasta hakemassa viideltä. (Lapsi on ekaluokkalainen) Rakkaita urheiluharrastuksia on kaikilla perheenjäsenillä.

Vierailija
10/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailin hetken kysymyksiin mutta se meni aivan paskanheitoksi kuten muutama muu silloinkin ennusti.

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Vierailija
11/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on vain katkeroituneiden lähiövalaiden yh-äitien päiväunipaikka, jossa he kehittelevät tarinoita elämästä, josta he joskus haaveilivat.

Samalla he uskovat toisten kirjoittajien olevan todellisia, joten katkeruudessaan vastaavat näihin "onnellisiin" tarinoihin AINA negatiivisesti

Minä en tunnista sinua kuvauksistasi. Itse olen täälläkin rehellinen.

Vierailija
12/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse miehesi varakkuudesta, niin asennoidutko epäkohtiin niitä sietävämmin, koska saathan sentään elintasoa sietämisen vaivan palkkaa? Toinen kysymys: Oletko onnellinen?

Miehellä on enemmän perittyä varakkuutta, mutta ihan omillaankin olen erittäin hyvätuloinen ja perinkin aikanaan pikkuisen pesämunan verran.

Epäkohtia en siedä, vaan olen kyllä (kuten mielestäni jokainen!) oman onneni seppä.

Ja kyllä, olen onnellinen.

Vierailija
13/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailin hetken kysymyksiin mutta se meni aivan paskanheitoksi kuten muutama muu silloinkin ennusti. *rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Ainahan täältä virtuaalimaailmasta pääsee pakoon koneen sulkemalla.

Vierailija
14/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä kukaan saa alle 4000 euron kk-palkkaa ja kaikilla on 2-3 sijoitusasuntoa ja 2 upouutta Lexusta pihassa. ;=)

Vierailija
15/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
16/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon en ihan 100% varmuudella osaa vastata. Meillä ei ole kamalan hyvä turvaverkko, eli ihan itse olemme lapsemme hoitaneet - jompi kumpi vanhemmista on siis aina iltaisin kotona. Toisaalta uskon, että vaikka olisi miten paljon omistautunut ja antanut lapselleen, jotakin jää aina katumaan tai kaipaamaan.

Oletit muuten selvästi, että varakkuutemme hinta on se, että olemme tehneet ihan kamalasti töitä perheen kustannuksella?!

pyysit kysymyksiä ja minä kysyin. En olettanut yhtään mitään! T: kakkonen