Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvihaalaria hoikalle?

Vierailija
28.08.2011 |

Tytteli vajaa 3 v. on nyt noin 94 cm pitkä ja painaa 12-13 kg. Talvihaalarin pitäis vielä kulutuksenkestoltaan säilyä pikkusiskolle.

Olen katsellut Minymon, Ticketin ja Cupcaken haalareita netistä: millaisia ovat malleiltaan hoikalle? Entä kestävyys? Mikähän olisi sopiva koko, että neiti ei ihan huku, mutta menisi koko talven se haalari...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli vajaa 3 v. on nyt noin 94 cm pitkä ja painaa 12-13 kg. Talvihaalarin pitäis vielä kulutuksenkestoltaan säilyä pikkusiskolle.

Olen katsellut Minymon, Ticketin ja Cupcaken haalareita netistä: millaisia ovat malleiltaan hoikalle? Entä kestävyys? Mikähän olisi sopiva koko, että neiti ei ihan huku, mutta menisi koko talven se haalari...

Vierailija
2/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasavilillä on hoikille lapsille sopivia haalareita, tosin kesto nykyisin ei taida olla kovin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoikka tyttö ja silti ollut Ticketin Baggie-haalareita kahtena talvena ja tulee olemaan nytkin. :) Materiaali on sen verran "notkeaa" että istuu hyvin päälle ja lapsen on helppo liikkua.

Ticketiltä löytyy myös baggien malli jossa on vyötärökuminauha, mutta itse en tykkää sen ulkonäöstä. :)

Vierailija
4/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko se kaksivetskarinen liian vauvamallinen :-) jo kolmevuotiaalle... Tai onko se hankala laittaa kiinni, kun harjoittelee juuri itse pukemaan. Tosin tokihan sitä itse auttelee siinä mukana. :-)

AP

Vierailija
5/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut Reimatec, vyötärökiristyksellä ja sopinut erittäin hyvin. Myös Didriksons on malliltaan sopiva. Meidän tyttö ollut super-laiha aina ja vain näissä kahdessa pystynyt touhuilemaan. Ticket ei missään nimessä sovi hoikalle. Koossa 104 mittaisin viime syksynä ja Ticket oli 14cm (!!!) leveämpi vyötäröltä kuin Didriksons. Suosittelen tutustumaan Didriksoniin. On voittanut useana vuonna "Paras testissä" maininnat eli on todella kulutuksen kestävää ja laadukasta ja tämän haalarin heijastimet ovat ihan mahtavat! Myös Stadiumin Everest sarja sopii hyvin hoikille!

Vierailija
6/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Baggie on se 2-vetskarinen ja ihan liian leveä.

Vierailija
7/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cupcaken vauvamallinen haalari koossa 80 sen sijaan oli turhan leveää mallia.

Vierailija
8/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoikka tyttö ja silti ollut Ticketin Baggie-haalareita kahtena talvena ja tulee olemaan nytkin. :) Materiaali on sen verran "notkeaa" että istuu hyvin päälle ja lapsen on helppo liikkua. Ticketiltä löytyy myös baggien malli jossa on vyötärökuminauha, mutta itse en tykkää sen ulkonäöstä. :)

Ticketin haalarit ovat tönkköjä (baby baggie on notkeampi) ja painavia haalareita. Kulutusta kyllä kestävät hyvin.

Vierailija
9/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri ruipelolle 100cm tytölle cupcaken. Niissä on huomattavasti kapeammat lahkeet kuin esim. Ticketin ja Reiman haalareissa. Tyttömme näytti naurettavalta reiman puvussa jossa mahtuisi kolme jalkaa yhteen lahkeeseen :O

Molo kids on myös hyvä malli hoikalle. Kestävyys ostamassani cupcaken puvussa on 50000 (mikä taitaa olla paras lastenvaatteissa)ja vedenpitävyys+hengittävyys 7000 (eli ticketin luokkaa, viimevuotinen ticket oli meidän aina palelevalla pojalla tosi lämmin, ei kertaakaan valittanut). Eli Cupcakea voin todella suositella, kokemusta ei vielä tuosta kestävyydestä ole mutta eiköhän se vastaa tuota hyvää lukuarvoaan. Malli on ihan huippuhyvä, ostin 104cm koon 100cm tytölle ja on hiukan reilu, 98 olis ollut nyt sopiva mutta otin varmuuden vuoksi tuon ettei ole tammikuussa pieni. Mittoja löytyy netistä joltain nettikauppasivulta (googlettamalla "cupcake mitat")

Vierailija
10/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli vajaa 3 v. on nyt noin 94 cm pitkä ja painaa 12-13 kg. Talvihaalarin pitäis vielä kulutuksenkestoltaan säilyä pikkusiskolle. Olen katsellut Minymon, Ticketin ja Cupcaken haalareita netistä: millaisia ovat malleiltaan hoikalle? Entä kestävyys? Mikähän olisi sopiva koko, että neiti ei ihan huku, mutta menisi koko talven se haalari...

ostin viime talvena Legon toppahousut 5v tytölle joka ei paljoa rymyä ulkona ja polvet kului rumaksi lähes heti. Parissa kuukaudessa puhki. Ja tällä tytöllä ei hajoa reimankaan housut joita pidän heikkoina kulutuksenkestoltaan.. eli joko legolla on erilaatuisia malleja tai kaikki huonoja, en kokeilisi enää.

Vierailija
11/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a

Tuo tummapilkkuinen. (Takit oli muuten melko leveitä eli saman merkin sisällä voi olla mitoitukseltaan ihan erilaisia vaatteita) Ostaisin teidän tytölle koon 98, kokemukseni mukaan useimmissa muissakin merkeissä talvivaatteiden koot on reiluja, minymosta en ole varma.

Vierailija
12/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a" alt="http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a">http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a</a&gt; Tuo tummapilkkuinen. (Takit oli muuten melko leveitä eli saman merkin sisällä voi olla mitoitukseltaan ihan erilaisia vaatteita) Ostaisin teidän tytölle koon 98, kokemukseni mukaan useimmissa muissakin merkeissä talvivaatteiden koot on reiluja, minymosta en ole varma.

Että kankaassa on sydämen värisiä pilkkuja vaikkei ne kuvassa näykään, tuleekohan paljonkin palautuksia kun näissäkin kuvat vääristää ja joku ei ehkä halua pilkullista..Itse tykkään, ihana :) Ja mitathan siinä muuten kerrottiinkin

Vierailija
13/15 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a" alt="http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a">http://www.niiloilo.fi/ulkovaatteet-c-39.html?filter_id=18&sort=5a</a&gt;

Tuo tummapilkkuinen. (Takit oli muuten melko leveitä eli saman merkin sisällä voi olla mitoitukseltaan ihan erilaisia vaatteita) Ostaisin teidän tytölle koon 98, kokemukseni mukaan useimmissa muissakin merkeissä talvivaatteiden koot on reiluja, minymosta en ole varma.

Luulen kanssa, että 98 olisi meille tosiaan sopiva. Minymosta sain mittoja yhdestä nettikaupasta ja se vaikuttaa ihan kokonsa pitävälle eli ei Ticketin tyyppinen.

Jos jollain on vielä noista Minymon ja Cupcaken haalareista käyttökokemuksia muutenkin kuin hoikkiksilla, niin mielellään otan vastaan. :-)

AP

Vierailija
14/15 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin haalareiden materiiaalia muutettu viime vuodesta? Silloin haalaria etsiessä (hoikalle lapselle) Ticketin materiaali oli niitä kaikkein jäykimpiä. Päädyttiin Reimatec-haalariin ja oli hyvä valinta, vyötärökiristys toimiva ja lapsen oli helppo liikkua haalari päällä.

Myös Minymon haalareita on ollut käytössä, ovat olleet kestäviä, nyt käytössä toisella lapsella.

Vierailija
15/15 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on popin haalari ollut hoikille lapsille.

Munkaan mielestä Ticket ei ole hoikille paras mahdollinen.

Reimatecissä kannattaa huomata, että se on pitkäselkäisille tai ainakin ennen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi